ربیعی: ورود بانوان به ورزشگاه‌ها تحت تاثیر هیچ فشار خارجی نبود/ زیر ساخت‌های فیزیکی و فرهنگی ورود بانوان به ورزشگاه فراهم شده است

سخنگوی دولت گفت: ورود بانوان به ورزشگاه تحت تاثیر هیچ فشار و یا ایده خارجی نبود و این کار با تصمیم دولت و براساس مطالبات بانوان انجام شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی ربیعی سخنگوی دولت که برای تماشای بازی ایران - کامبوج در ورزشگاه آزادی حضور دارد، در حاشیه این دیدار اظهار کرد: خوشبختانه زیر ساخت‌های فیزیکی برای حضور آرام و با اطمینان بانوان در ورزشگاه‌ها فراهم شده است. با چند بار حضور بانوان در مسابقات بسکتبال و والیبال زیر ساخت‌های فرهنگی هم آماده شده و امروز شاهد این هستیم افرادی که به ورزشگاه آمدند با آرامش کامل مشغول حمایت از تیم ملی هستند.

سخنگوی دولت در واکنش به این که گفته می‌شود حضور بانوان در ورزشگاه‌ها به دلیل فشار‌های فیفا انجام شده است، تاکید کرد: ورود بانوان به ورزشگاه تحت تاثیر هیچ فشار و ایده خارجی نبود و در مسابقات قبلی هم بانوان حضور داشتند. پیش از این درباره ورود بانوان به ورزشگاه در جلسات دولت بحث شده بود.


بیشتر بخوانید:  امیدوارم حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ادامه داشته باشد/ ویلموتس مربی بزرگی است


ربیعی در پاسخ به این سوال که آیا ورود بانوان به ورزشگاه‌ها ادامه دار خواهد بود یا اتفاقی مقطعی است تصریح کرد: به اعتقاد من اگر افراد حاضر در ورزشگاه، رفتار‌های معقول و منطقی داشته باشند این حرکت همچنان می‌تواند ادامه داشته باشد. به هر حال در جامعه ما حساسیت‌های فرهنگی خاصی وجود دارد و امنیت و کرامت بانوان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

او در ادامه گفت: تحت تاثیر هیچ فشار خارجی قرار نگرفتیم بلکه ورود بانوان به ورزشگاه با تصمیم داخلی و تحت تاثیر مطالباتی که بانوان داشتند انجام شد. ورود بانوان به ورزشگاه یک تصمیم داخلی بوده است.


بیشتر بخوانید: تاج: هنوز نتوانستیم مطالبات ویلموتس را پرداخت کنیم


ربیعی گفت: به هر حال این بازی از اهمیت بالایی برخوردار نبود که مردان زیادی به ورزشگاه بیایند، اما از آن جایی که نخستین حضور بانوان در ورزشگاه است، تماشای این بازی برای بانوان جاذبه بیشتری داشت و خوشحالم که همه چیز را بدون مشکل و منظم می‌بینیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.