استاندارد نبودن بسیاری از مراکز درمانی و آموزشی لرستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: بسیاری از مراکز درمانی و آموزشی استان برای افراد کم توان مناسب سازی نشده که شهرداری‌ها باید با متخلفان برخورد کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، گودرز امیری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان اظهارداشت: هر دستگاهی که ضوابط و استاندارد‌های مناسب‌سازی را رعایت نکند، توسط شهرداری‌ها پلمب می‌شود.

او گفت: برخی دستگاه‌های اجرایی استان بدون رعایت قوانین و مقررات به ساخت و ساز پرداخته و موضوع مناسب سازی را نادیده می‌گیرند که در نتیجه آن اغلب معابر، ورودی دستگاه‌ها و مراکز درمانی و آموزشی فاقد مناسب‌سازی استاندارد بوده که این موضوع باعث ایجاد مشکلات برای همه اقشار جامعه و معلولان می‌شود.

او با تاکید بر امنیت فیزیکی فضا‌های عمومی استان افزود: با نظارت قانونمند و بدون در نظرگرفتن ارتباطات اداری و خصوصی با متخلفین برخورد شود، چرا که باید با اعمال قانون، برخی فرهنگ‌سازی‌ها را انجام دهیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان  ادامه داد: دفترفنی استانداری باید با نظارت بیشتر و قانونی از ساخت و ساز‌های غیرقانونی در حوزه ادارات جلوگیری کرده و در صورت نیاز متخلفین به هیات تخلفات اداری معرفی شوند.

۵۰ هزار معلول که بیشتر آن‌ها معلولین جسمی و حرکتی هستند در لرستان شناسایی شده‌اند و اکنون تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار دارند.

تا پایان سال گذشته ۹۰ هزار مترمربع از پیاده رو‌های شهری استان مناسب سازی شده و دست کم ۶ دستگاه اجرایی بین ۹۰ تا ۱۰۰ درصد امتیاز این مهم را دریافت کردند.

سال ۹۶ حدود چهار و سال گذشته نیز تنها هفت درصد محیط‌های اداری استان از جمله دستگاه‌هایی همچون امور اقتصاد و دارایی، ثبت احوال، بهزیستی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی مناسب سازی داشتند.

انتهای پیام/م

بسیاری از مراکز درمانی و آموزشی لرستان استاندارد نیست

برچسب ها: استاندارد ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار