مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استان کرمانشاه:

زوار کشور‌های ترکیه و آذربایجان از مرز خسروی عازم کربلا می‌شوند

مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استان کرمانشاه گفت: در ایام اربعین زوار کشور‌های ترکیه و آذربایجان از مرز خسروی تردد می‌کنند.

زوار کشور‌های ترکیه و آذربایجان از مرز خسروی عازم کربلا می شوندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی اکبر اکبری با بیان اینکه زوارکشور‌های ترکیه و آذربایجان مجوز تردد خود را از طریق وزارت امورخارجه می‌گیرند و نیاز به هماهنگی با ما برای ترددشان نیست گفت:  ۲۱۱ برگه تردد موقت برای اتباع خارجی مقیم ایران دراین مدت صادر شده است.

او بیان کرد: بیشتر این زوار را اتباع کشور‌های عراق و پاکستان تشکیل می‌دهند تردد اتباع افغانستانی از مرز خسروی ممنوع است و زوار این کشور که قصد عزیمت به اربعین حسینی را دارند تنها از مرز‌های جنوبی می‌توانند تردد کنند.

او افزود: همچنین تدابیری اتخاذ کرده‌ایم که اگر در این مدت اتباع غیرمجاز افغانستانی چه برای کار و چه برای سفر اربعین حسینی به کرمانشاه وارد شوند، آن‌ها را به اردوگاه وارمین عودت دهیم که طی این مدت هم ۷۰ نفر را عودت داده‌ایم.

اکبری گفت: طرح آمایش اتباع خارجی هرساله در استان اجرا می‌شود و بنا به آخرین آمار درحال حاضر حدود دو هزار خارجی مقیم کرمانشاه داریم از این تعداد ۱۲۰ نفر مهندسین و تکنسین‌هایی هستند که از کشور‌های مختلف در بخش‌های مختلف صنعت استان حضور دارند و مابقی هم عراقی هستند.

انتهای  پیام/ز

تردد زوار از مرز خسروی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار