۳۷۰ ایده در جشنواره نوساخته‌های مشهد داوری می شود

مدیر مرکز نوآوری شهری شهرداری مشهد گفت: ۳۷۰ ایده به منظور ساخت المان‌ها، نماد‌ها و عناصر مبلمان شهری مشهد در جشنواره نوساخته‌های مشهد داوری می شود.

۳۷۰ ایده در جشنواره نوساخته‌های مشهد داوری می شود به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، غلامرضا عباس‌زاده مدیر مرکز نوآوری شهری شهرداری مشهد در جلسه داوری ایده‌های ارسال شده به دبیرخانه جشنواره نوساخته‌ها، گفت: جشنواره نوساخته‌ها با هدف ساختن المان‌ها، نماد‌ها و عناصر مبلمان شهری متناسب با فضای کارخانه پژوهش در میدان پژوهش برگزار می‌شود و به همین منظور به دنبال انتشار فراخوانی از شهریورماه ۳۷۰ ایده به دبیرخانه ارسال شده است.

او با اشاره به داوری آثار به کمک ۷ داور مشهدی و تهرانی، تصریح کرد: داوران ایده‌های دریافتی را اولویت‌بندی می‌کنند و ایده‌های برتر به مرحله ساخت ماکت می‌رود.

مدیر مرکز نوآوری شهری شهرداری مشهد گفت: مجددا ماکت‌ها پس از ساخت داوری شده و عناصر نهایی انتخاب می‌شود. در نهایت نیز این عناصر برای ساخت آماده می‌گردد و در معرض دید مخاطبان در میدان پژوهش قرار می‌گیرد.

عباس‌زاده با اشاره به معیار‌های انتخاب آثار،افزود: به دنبال آثاری هستیم که پایداری شهر را رقم بزند و به توسعه پایدار شهر کمک کند تا متناسب با ماهیت فناوری و خلاقیت باشد.

او با بیان اینکه اواخر آذرماه اثر‌های برتر در میدان پژوهش نصب می‌شود، تصریح کرد: قرار است اکوسیستمی کامل از عناصر استارت آپی در میدان پژوهش نصب شود تا محیط پتانسیل و زمینه لازم را برای استقرار کارخانه نورآوری داشته باشد و از آن پشتیبانی کند.
 
انتهای پیام// ز.م
 

داوری ۳۷۰ ایده در جشنواره نوساخته‌های مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.