شهیدان انقلاب برای دفاع از دین، کشور و انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت:مقام شهدا بسیار بالا است و پیامبر اسلام فرمودند که مقام شهدا مقامی است که انبیاء به آن غبطه می‌خورند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،چهارمین سالگرد شهید مدافع حرم مسلم خیزاب شامگاه پنج‌شنبه در قطعه شهدای مدافع حرم در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج)، مدیر کل بنیاد حفط آثار و ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان، جانشین فرمانده سپاه استان اصفهان، فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) و جمعی از مسئولان استانی و نظامی اصفهان برگزار شد یاد و خاطره شهید خیزاب گرامی داشته شد.

حجت الاسلام و المسلمین رحمت اله صادقی، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در این مراسم به خاطره‌ای از شهیدی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: شهیدان انقلاب برای دفاع از دین، کشور و انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند. مقام شهدا بسیار بالا است و پیامبر اسلام فرمودند که مقام شهدا مقامی است که انبیاء به آن غبطه می‌خورند.

او تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام فرمود اگر فردی در راه خداوند شهید شود بالاترین مقام را در نزد خداوند متعال دارد. مقام شهید مقامی است که خداوند متعال آن را در مقام مکرمین قرار داده است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: این شهدا هستند که ما را به چنین مراسم‌هایی دعوت می‌کنند. در وصیت نامه‌های شهدا توصیه به حجاب، نماز و پیروی کردن از، ولی فقیه به چشم می‌خورد و اگر در مسیر شهدا قدم برداریم برای ما کافی است.

وی ادامه داد: حضور زائران اربعین در کشور عراق که آزادانه و با خیال راحت در حال حرکت از سوی نجف به سمت کربلا هستند به برکت خون شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است و این مسیری است که شهدا برای ما باز کردند.

همچنین فرزند شهید خیزاب در این مراسم ۴ کبوتر را به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت پدرش از قفس آزاد کرد. مداحی کربلایی علی قمیان نیز پایان بخش این مراسم بود.

انتهای پیام/م

 

مراسم چهارمین سالگرد شهید مدافع حرم مسلم خیزاب

برچسب ها: شهدا ، مدافعان حرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.