مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان ایلام مطرح کرد؛

اعزام کاروان دانش‌آموزان ایلامی به اربعین برای نخستین بار

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان ایلام گفت: کاروان دانش آموزی پیاده‌ روی اربعین برای نخستین بار از استان ایلام اعزام خواهند شد.

اعزام کاروان دانش‌آموزان ایلامی به اربعین برای نخستین بار

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،  روح الله پارسی مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان ایلام  گفت: امسال با توجه به حجم زائران اربعین حسینی و پیش بینی حضور چشم‌گیر هموطنانمان در مرز بین‌المللی مهران برنامه‌ها واقدامات متعددی در نظر گرفته شده است.

او افزود: آنچه موجب شده است برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان را با دیگر اقدامات سایر نهاد‌ها و ارگان‌ها متمایز کند حضور دانش آموزان و همراهی خانواده آنان در برگزاری برنامه‌های اربعین حسینی است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان ایلام برپایی ۲ موکب فرهنگی و خدماتی در شهرستان ایوان و پایانه مرزی مهران را از مهمترین برنامه‌های پیش بینی شده این اتحادیه اعلام کرد و افزود: موکب فرهنگی مستقر در پایانه مرزی مهران همچون سال گذشته درصدد است خدمات فرهنگی خود را به دانش آموزان سراسر کشور ارائه کند.

پارسی توزیع و پخت غذا توسط دانش آموزان و اولیاء آنان در بین زائران اباعبدالله از دیگر فعالیت‌های این اتحادیه جهت خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) اعلام کرد و ادامه داد: کاروان دانش آموزی پیاده روی اربعین برای نخستین بار از استان ایلام اعزام خواهد شد.

او با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در اربعین امسال، عنوان کرد: امسال با برنامه ریزی‌ها و اقدامات صورت گرفته ظرفیت پذیرایی و اسکان در مرکز استان برای کاروان‌های دانش آموزی به وجود آمده است و این اتحادیه پذیرای زائران دانش آموزی سراسر کشور خواهد بود.

پارسی از اجرای برنامه‌ی پویش نذر قدم‌های زینب (س) خبر داد و گفت: در این پویش اعضای دختر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان هدایای خود، شامل دست سازه‌های دانش آموزی، محصولات فرهنگی، نامه به دوست عراقی ام، رزق معنوی و... را به دفاتر انجمن اسلامی تحویل داده تا توسط کاروان‌های دانش آموزی در طریق الحسین (ع) در بین نوجوانان عراقی توزیع می‌کنند.

انتهای پیام/ د

اعزام کاروان دانش‌آموزان ایلامی به کربلا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.