شرکت هواپیمایی عراق در اصفهان پروازهای خود را روزانه کرد

مدیر شرکت هواپیمایی عراق گفت:پروازهای این شرکت از امروز تا یک هفته پس از اربعین همه روزه از فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به مقصد نجف انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،امیر خردپیشه مدیر شرکت هواپیمایی عراق گفت: پرواز‌های این شرکت از امروز تا یک هفته پس از اربعین همه روزه به جز روز‌های پنجشنبه و جمعه از فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به مقصد نجف انجام می‌شود.

امیر خردپیشه افزود: پرواز‌های شرکت هواپیمایی عراق روز ۲۷ مهر مصادف با اربعین حسینی از فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان انجام نمی‌شود.

به گفته او روز‌های دوشنبه و چهارشنبه ۲ پرواز توسط این شرکت هواپیمایی از فرودگاه اصفهان به مقصد نجف و بغداد انجام می‌شود و پرواز‌های شرکت هواپیمایی عراق از مبدا اصفهان در سایر روز‌ها تنها در فرودگاه نجف به زمین خواهد نشست.

 ، مدیر شرکت هواپیمایی عراق (العراقیه) در اصفهان پیش از این  از افزایش پرواز‌های این شرکت بین فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی این شهر و شهر‌های نجف و بغداد در آینده‌ای نزدیک خبر داده بود.


بیشتر بخوانید:خدمت رسانی شرکت هواپیمایی عراقی به زائران اربعین حسینی


خردپیشه گفته بود: شرکت هواپیمایی عراق یکشنبه و چهارشنبه هر هفته از اصفهان به نجف و بغداد پرواز دارد و در نظر است برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی از ۱۸ مهر تا یک هفته پس از اربعین این پرواز‌ها روزانه شود.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

افزایش پروازهای شرکت هواپیمایی عراق در اصفهان

 

 

برچسب ها: هواپیما ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار