سرمربی مس کرمان؛

بهتر است مربیان درباره تیم‌های خودشان صحبت کنند/ در هر ۲ نیمه تیم برتر میدان بودیم

حسینی گفت: بازی دست ما بود، اما گل ریحان ۲، ۳ بار ضد حمله کرد و موقعیت‌هایی هم به دست آورد، اما از نظر نوع بازی و مالکیت تیم ما نسبت به حریف برتری کامل داشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در نشست خبری  پس از بازی تیمش برابر گل ریحان البرز گفت: بازی خوب و زیبایی را شاهد بودیم. گل ریحان را به خوبی آنالیز کرده بودیم، اما آن‌ها در جناح چپ و راست بازیکنان خوب و متبحری دارند و روی یک غافلگیری توانستند به ما گل بزنند. هر چند یک گل بد خوردیم، اما در ادامه کنترل بازی را در دست گرفتیم و در هر ۲ نیمه تیم برتر میدان بودیم.


بیشتر بخوانید: پیشکسوت ملوان: پیشبینی چنین نتایج ضعیفی را کرده بودیم/ هواداران باید حق بدهند که ملوان در چند بازی اول نتیجه نگیرد


حسینی در ادامه گفت: بازی دست ما بود، اما گل ریحان ۲، ۳ بار ضد حمله کرد و موقعیت‌هایی هم به دست آورد، اما از نظر نوع بازی و مالکیت تیم ما کاملا برتر بود. از موقعیت‌هایی که داشتیم نتوانستیم به خوبی استفاده کنیم، اما همین که در زمین حریف توانستیم بازی را برگردانیم و بازیکنانمان توانستند به خوبی بازی کنند جای خوشحالی دارد. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم که در این زمین ناهموار انرژی زیادی گذاشتند و بازی خوبی ارائه کردند.


بیشتر بخوانید: نیمکت‌های لرزان تیم‌های لیگ یکی


سرمربی مس در خصوص صحنه گل این تیم که گفته می‌شد با خطای هند همراه بوده گفت: گلی که زدیم کاملا سالم بود. بهتر است مربیان حرفه‌ای باشند و درباره تیم خودشان صحبت کنند. قرار به گله گذاری باشد ما هم از داوری‌ها دلخوریم، اما ترجیح می‌دهیم صحبتی نکنیم و تصمیم گیری درباره این مسائل را به ناظران داوری واگذار می‌کنیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ دسته یک فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار