افتتاح اولین پایگاه سلامت مرکز بهداشت غرب اهواز در کانون اصلاح و تربیت

رئیس بهداشت غرب اهواز از افتتاح اولین پایگاه سلامت مرکز بهداشت غرب اهواز در کانون اصلاح و تربیت برای نخستین بار در زندان های خوزستان خبر داد.

مهرداد شریفی رئیس بهداشت غرب اهواز گفت: امروز با حضور برخی مسئولان واحد‌های ستادی غرب اهواز، نورزاده رئیس اداره بهداشت و درمان زندان‌های استان، شمعونی ریاست دفتر حمایت از حقوق کودکان و بانوان دادگستری استان خوزستان و نیسی مدیر کانون اصلاح و تربیت، اولین پایگاه سلامت مرکز بهداشت در کانون اصلاح تربیت اهواز برای نخستین بار در زندان‌های استان خوزستان افتتاح شد و به چرخه ارائه خدمات سلامت زندان‌های استان پیوست.

او بیان داشت: افتتاح این پایگاه با هدف تقویت همکاری بین بخشی و همچنین حفظ و ارتقاء سطح سلامت مهرجویان کانون اصلاح و تربیت اهواز صورت گرفته که در قالب تفاهم نامه‌ای میان کانون اصلاح و تربیت و مرکز بهداشت غرب اهواز، برای ایجاد پایگاه ارائه خدمات سلامت در کانون صورت پذیرفته است.

شریفی تصریح کرد: ارائه خدمات و مراقبت‌ها در این پایگاه سلامت به صورت نیمه وقت و به مدت ۲ بار در هفته در مباحث پزشکی، دندان پزشکی و دیگر خدمات سلامت در قالب تیم‌های متشکل از؛ پزشک، دندانپزشک، کارشناسان بهداشت محیط، پیشگیری و مبارزه با بیماری ها، آموزش سلامت و بهداشت روان، به منظور ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی، آموزش مسائل و مباحث بهداشتی، خدمات بهداشت روان و کنترل بهداشت محیط کانون و نظارت بر تهیه و توزیع مواد غذایی در آشپزخانه و آب شرب کانون اصلاح و تربیت، فعالیت خود را آغاز کرده و کلیه مهرجویان این کانون را تحت پوشش قرار می‌دهد.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز همچنین از دیگر دستگاه‌های مرتبط خواست همکاری خود را با کانون اصلاح و تربیت اهواز افزایش دهند تا مسئولان کانون بتوانند موانع و مشکلات مهرجویان را سریع‌تر مرتفع و با طیب خاطر بیشتر به انجام تربیت آنان بپردازند.

انتهای پیام/گ

افتتاح مرکز بهداشت در زندان‌های خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.