قلعه‌نویی: ویلموتس به شایعات مربوط به دعوت نورافکن می‌خندد/ باشگاه استقلال با من تسویه حساب کرد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: سرمربی تیم ملی اگر بداند در مورد ملی پوش شدن نورافکن حاشیه به وجود آمده به فوتبال ما می‌خندد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرقلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره حاشیه‌های به وجود آمده در مورد دعوت امید نورافکن به تیم ملی بزرگسالان که باعث شد بازی این تیم اصفهانی در جام حذفی به تعویق بیافتد، اظهار کرد: آن‌هایی که این حرف‌ها را می‌زنند در گذشته این کار‌ها را کردند و نتیجه گرفتند در نهایت تصور می‌کنند که همه تیم‌ها این مدلی هستند. تیم ما در ۳ بازی گذشته نتایج خوبی کسب کرده است و تنها تیمی هستیم که از تعطیلات لیگ برتر ضرر کردیم چرا که در بهترین شرایط از مسابقات دور شدیم.

قلعه نویی: ویلموتس به شایعات پیرامون دعوت نورافکن می خندد/ باشگاه استقلال با من تسویه حساب کرد

تنها عدالت در فوتبال را می‌خواهیم 

قلعه نویی درباره اینکه حق نورافکن بود که به تیم ملی فوتبال دعوت شود، گفت: اگر این سئوال از ویلموتس بپرسید به فوتبال ما می‌خندد که این چنین شایعه‌ای از دعوت نورافکن به وجود آمده است. مجید حسینی مصدوم شده و نورافکن به تیم ملی دعوت شد. به هر حال افرادی که این مسئله را مطرح می‌کنند خودشان در گذشته این گونه حرکاتی را انجام داده اند و فکر می‌کنند همه باشگاه‌ها این کار را می‌کنند. ما تنها چیزی که از این فوتبال می‌خواهیم عدالت است و در زمین مسابقه برویم تا قشنگی هایش را ببینیم و به قول علی پروین برد و باخت در فوتبال ۷۲ ساعت طول می‌کشد و بعد از آن تمام می‌شود.


 بیشتر بخوانید: قلعه نویی: یکی از بهترین و پاک ترین دربی ها را امروز دیدم / مسائل داوری با حضور ممبینی ریشه کن شده است


طلب ۵۰۰ هزار دلاری از باشگاه استقلال به ۷۰ هزار دلار تبدیل شد

سرمربی سپاهان درباره اینکه همه مطالبات خود را از استقلال گرفته است یا خیر، گفت: بله البته طلبی که من سال‌های گذشته از باشگاه استقلال داشتم ۵۰۰ هزار دلار بود و وقتی که طلبم را گرفتم نزدیک ۷۰ هزار دلار شد. به هر حال این موضوع عشق و علاقه ام به استقلال را نشان می‌دهد که همان موقع من ایثار کردم. طلب من به گذشته بر می‌گردد و پولی از منبعی می‌رسید، اما، چون به اندازه کافی نبود در نهایت هر دفعه نمی‌گرفتم. ۷ - ۸ سال گذشت و ۵۰۰ هزار دلار به ۷۰ هزار دلار رسید. باشگاه استقلال با من تسویه حساب کرد و امیدوارم به سمتی برویم که باشگاه‌ها قانون مدار شوند و این دغدغه‌ها و مشکلات را نداشته باشند.

او بیان کرد: امیدوارم شرایط به صورتی شود که تیم ملی امید به المپیک برود و تیم ملی بزرگسال ما سهمیه جام جهانی را بگیرد چرا که جوانان نشان دادند که لیاقت دارند.

قلعه نویی: ویلموتس به شایعات پیرامون دعوت نورافکن می خندد/ باشگاه استقلال با من تسویه حساب کرد

مجیدی شاگرد من نبوده است

قلعه نویی درباره تغییر و تحولات در کادر فنی تیم ملی امید و اینکه فرهاد مجید زمانی شاگردش بوده است، بیان کرد: البته مجیدی شاگرد من نبود، چون در صحبت‌های خود این موضوع را مطرح کرده است. من از کسی دلخور نیستم چرا که کار را برای رضایت خداوند و برای وجدان خودم فعالیت می‌کنم. هر کسی باید در آن دنیا جواب اعمال خود را بدهد و این دنیا هم دار مکافات است. ما باید افراد را طبق قابلیت هایشان به فوتبال بیاوریم تا به مشکل برنخوریم. فرهاد مجیدی جوان است و دوست داشت که به تیم ملی امید بیاد و به فوتبال کشورمان خدمت کند، اما اگر مسئولان تصمیم درستی می‌گرفتند کار به اینجا نمی‌کشید.‌

قلعه نویی: ویلموتس به شایعات پیرامون دعوت نورافکن می خندد/ باشگاه استقلال با من تسویه حساب کرد

ای کاش مجیدی به آن صورت از تیم ملی امید جدا نمی‌شد

او بیان کرد: من نمی‌گویم حق با فرهاد مجیدی یا حمید استیلی است چرا که ما نمی‌توانیم قضاوت کنیم. به هر حال این افراد براساس مطالعه به فوتبال نیامدند و همین موضوع مشکلاتی را به وجود آورد.‌ای کاش فرهاد مجیدی به این صورت از تیم ملی امید جدا نمی‌شد. او دوست داشت تجربیات خود را در اختیار جوانان بگذارد، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد. من حمید استیلی را می‌شناسم، انسان بسیار خوبی است و می‌خواهد به فوتبال کمک کند، اما‌ای کاش این اتفاقات در فوتبال رخ نمی‌داد. شرایط تیم ملی امید در این دوره خیلی خوب است و تیم ملی امید با یک برنامه ریزی و حمایت خوب به المپیک صعود می‌کند.


بیشتر بخوانید: قلعه نویی: دربی اصفهان همواره با کیفیت بوده است/ از هواداران سپاهان گلایه دارم


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
یعنی شما که پارسال میگفتی نتایج خارج زمین مشخص میشه خودت قبلا نتایج رو خارج زمین مشخص میکردی؟
آخرین اخبار