مسئول کانون شماره یک دزفول از پایان دومین مسابقه سازه‌های ماکارونی این کانون پبا شناخت برترین‌ها خبر داد.

سعید گل گل مسئول کانون شماره یک دزفول و مسئول برگزاری دومین دوره از مسابقه سازه‌های ماکارونی این کانون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: هم‌زمان با هفته ملی کودک دومین مسابقه سازه‌های ماکارونی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار " آینده را باید ساخت " در مرکز یک دزفول برگزار شد.

او پرورش خلاقیت و مهارت‌های علمی کودکان و نوجوانان و همچنین مشارکت اعضای در فعالیت‌های گروهی را از جمله اهداف برگزاری این مسابقه اعلام کرد و افزود: شرکت‌کنندگان در این مسابقه، تابستان امسال در کارگاه‌های تئوری و عملی ساخت سازه‌ها و پل‌های معلق، قوسی و خرپا که برای اعضای نوجوان دختر و پسر در مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک دزفول برگزار شد حضور داشتند.

گل گل بیان کرد: در آیین پایانی دومین مسابقه سازه‌های ماکارونی کانون که به مناسبت هفته ملی کودک با شعار " آینده را باید ساخت " در مرکز فرهنگی هنری کانون یک دزفول برگزار شد نوجوانان منتخب در این رویداد علمی معرفی و جوایز خود را دریافت کردند.

این مقام مسئول اذعان داشت: "سینا آقایی و امیرحسین گل گل"، "مهدی پور محمدحسین و سینا آقایی"، "مبینا امیرنیا و شادی هدایت پور" و "زهرا جهانبانیان و هستی توپال به ترتیب مقام‌های اول تا چهارم این دوره از مسابقه را به دست آوردند.

مسئول کانون شماره یک دزفول تصریح کرد: در این مسابقه اعضا به‌صورت گروه‌های ۲ نفره و با شرکت حداکثر ۲ سازه ماکارونی به رقابت پرداختند و در پایان به گروه‌های اول تا چهارم تندیس و لوح تقدیر اهداء شد.

انتهای پیام/گ

پایان مسابقات سازه‌های ماکارونی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.