فعالیت بیش از ۷ هزار عضو شورای انجمن اولیا و مربیان استان مرکزی

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل اموزش و پرورش استان مرکزی از فعالیت بیش از ۷ هزار عضو شورا خبرداد.

فعالیت بیش از ۷ هزار عضو شورای انجمن اولیا و مربیان استان مرکزیبراتی زاده رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل اموزش و پرورش استان مرکزی در حاشیه مراسم انتخابات انجمن اولیا و مربیان استان مرکزی که در دبیرستان دخترانه فرزانگان اراک  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: بیش از ۷ هزار عضو شورای انجمن اولیا و مربیان در واحد‌های آموزشی استان فعالیت دارند.

براتی زاده افزود: از هزارو ۹۰۰ واحد آموزشی استان مرکزی، هزارو ۷۰۰ واحد که دارای بیش از ۱۰ دانش آموز هستند انجمن اولیا و مربیان دارند.

او اضافه کرد: هدف از برگزاری این انتخابات، مشارکت حداکثری و همه جانبه اولیا در امور اموزشی، عمرانی و بهداشتی مدرسه و وضعیت دانش اموزان است.

کار اصلی انجمن‌های اولیا و مربیان، که از بین والدین دانش آموزان با رای مستقیم خو والدین انتخاب می‌شوند مشارکت در کار‌های مدرسه و کمک به مسئولان مدرسه است.

انجمن اولیا و مربیان در سال ۱۳۲۶ با عنوان انجمن خانه و مدرسه تشکیل شد، ۲۰ سال بعد به انجمن ملی اولیا و مربیان تغییر نام داد و بعد از انقلاب ملی آن حذف شد و با نام انجمن اولیا و مربیان تاکنون به حیات و فعالیت خود ادامه داده است.

انتهای پیام / ج

فعالیت انجمن اولیا و مربیان در بیش از هزارو ۷۰۰ مدرسسه استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.