ترافیک سنگین اما روان در جاده‌های منتهی به مرزهای خوزستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: ترافیک در جاده‌های منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه در روز شنبه سنگین اما روان گزارش شده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،غلام عباس بهرامی‌نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در پایانه مرزی شلمچه گفت: وضعیت حمل و نقل و ترافیک در مسیرهای دو مرز شلمچه و چذابه خوب است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

او همچنین در خصوص برنامه ریزی صورت گرفته برای بازگشت زائران کربلا افزود: برنامه ریزی‌ لازم برای بازگشت زائران از یک روز پیش از اربعین تا پنج روز پس از آن صورت گرفته است و در مسیر بازگشت زائران به استانهای خود مشکلی وجود ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با بیان اینکه در روزهای گذشته شاهد بازگشت ۵۰ هزار زائر از سفر کربلا بودیم گفت: زائران کربلا در بازگشت از سفر در زمان کوتاه از پایانه های مرزی شلمچه و چذابه راهی استانهای محل سکونت می شوند.

تردد ثبت شده در گذرگاه شلمچه از اول ماه صفر تاکنون ۷۴۰ هزار مورد بوده که از این تعداد ۴۸۰ هزار زائر از مرز شلمچه راهی عتبات عالیات شدند که ۳۴ هزار نفر آنها زائران خارجی بوده اند.

از روز جمعه تاکنون   ۱۵۴ هزار زائر از مرز شلمچه تردد کردند که افزایش بیش از چهار برابری را نسبت به اربعین پارسال نشان می دهد.

 حرکت زائران کربلا به سمت ۲ گذرگاه بین المللی چذابه و شلمچه در استان خوزستان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ د

ترافیک در جاده‌های مرزی خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.