مدیرکل امور بانوان استانداری استان ایلام خبر داد;

اهمیت نقش مدیریتی بانوان در سازمان های استان ایلام

مدیرکل امور بانوان استانداری استان ایلام گفت:در هر سازمانی که بانوان نقش مدیریتی داشته اند نظم و انضباط در امور آنجا حاکم شده است.

اهمیت نقش مدیریتی بانوان در سازمان های استان ایلامبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;شیرخانی مدیرکل امور بانوان استانداری ایلام با بانوان اداره کل استاندارد دیدار و گفتگو کرد.

او با اشاره به  اهمیت مقوله استاندارد در زندگی، از فعالیت های انجام شده توسط این اداره کل قدردانی کرد.

مدیرکل امور بانوان استانداری استان ایلام گفت: در هر سازمانی که بانوان نقش مدیریتی داشته اند نظم و انضباط در امور آنجا حاکم شده است

شیرخانی  با اشاره به اینکه پیشنهادات برای بهبود امور بانوان و خانواده باید اجرایی باشد، ادامه داد: ما از تمام فعالیت‌هایی که به نفع بانوان و تحکیم خانواده باشد حمایت خواهیم نمود.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اظهار کرد: در هر سازمانی که بانوان نقش مدیریتی داشته اند نظم و انضباط در امور آنجا حاکم شده است و استفاده از تفکرهای متفاوت باعث پویایی سازمان می شود.

در این نشست صمیمی ، همتی مدیرکل استاندارد استان ایلام کل ضمن خوش آمد گویی ، به ارائه گزارشی در رابطه با برنامه‌های امور بانوان و خانواده اداره کل پرداخت.

 در این نشست هر یک از بانوان نیز مشکلات و برنامه‌های پیش روی خود را ارائه نمودند و در پایان از طرف مدیرکل امور بانوان استانداری از بانوان اداره کل استاندارد تقدیر شد.

انتهای پیام/با

گفت وگوی مدیرکل امور بانوان استانداری ایلام با بانوان اداره کل استاندارد استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.