حال و روز مشتریان بخت برگشته‌ای که در لیست سیاه این آرایشگر قرار می‌گرفتند! + عکس

امیر ۲۸ ساله، آرایشگر از اعتماد مشتریانش سوء استفاده کرده و با اطلاع از وضعیت مالی آن‌ها و نبودشان در خانه، سرنخ را به همدستانش می‌داد و آن‌ها نقشه سرقت را اجرا می‌کردند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ‌چندی قبل ماموران پلیس تهران از سرقت‌های سریالی از خانه‌های شرق تهران مطلع شدند و با توجه به حساس بودن دزدی‌ها تیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران برای دستگیری عامل این سرقت‌ها وارد عمل شدند.

لیست سیاه آقای آرایشگر!

کارآگاهان در گام نخست تحقیقات پی بردند که دزدان با اطلاع از خالی بودن خانه‌ها دست به سرقت زده اند که در این مرحله دوربین‌های مداربسته در نزدیکی محل‌های سرقت مورد بازبینی قرار گرفت و خیلی زود تصویر یکی از دزدان که اواخر سال گذشته از زندان آزاد شده بود شناسایی شد.

همین کافی بود تا تیم پلیسی در عملیاتی غافلگیرانه سارق سابقه دار را در شرق تهران دستگیر کند و متهم در بازجویی‌ها ادعا کرد که از طریق یک دوست مشترک با پسر جوان که در آرایشگاه مردانه کار می‌کرد خانه‌های طعمه‌هایمان را شناسایی می‌کردیم و پس از اطمینان از خالی بودن خانه‌ها من برای سرقت وارد عمل می‌شدم.

به این ترتیب ماموران در دو عملیات همزمان پسر آرایشگر و رابط بین سارق اصلی را دستگیر کردند.

گفتگو با سارق آرایشگر
امیر ۲۸ ساله، آرایشگر از اعتماد مشتریانش سوء استفاده کرده و با اطلاع از وضعیت مالی آن‌ها و نبودشان در خانه، سرنخ را به همدستانش می‌داد و آن‌ها نقشه سرقت را اجرا می‌کردند.

سابقه داری؟
نه.

چه کسانی را هدف سرقت هایتان قرار می‌دادی؟
مشتریان آرایشگاه را که با آن‌ها دوست بودم هدف سرقت هایمان قرار می‌دادم.

چطور؟
وقتی با مشتریانم صحبت می‌کردم و می‌فهمیدم وضعیت مالی خوبی دارند آن‌ها را در فهرست خود قرار می‌دادم و آمارشان را به همدستم می‌دادم.

چطور متوجه خالی بودن خانه‌ها می‌شدی؟
به من ربطی نداشت، بعد از شناسایی سوژه‌ها همدستم برای سرقت دست به کار می‌شد، من نقش فیزیکی در سرقت‌ها نداشتم.

شغل؟
آرایشگر.

چرا دزدی؟
طمع کردم و پشیمانم.

دزد سابقه دار
حسن ۳۰ ساله که یک سارق سابقه‌دار است ادعا می‌کند به خاطر بیکاری و به دلیل این که قشر ضعیف جامعه است دست به دزدی زده است.

سابقه داری؟
بله، آخرین بار اسفند سال گذشته از زندان آزاد شدم.

چه نقشی در باند داشتی؟
بعد از این که امیر سرنخ از طعمه هایمان می‌داد من برای سرقت دست به کار می‌شدم و با کمین کردن جلوی خانه‌ها وقتی اهالی خانه بیرون می‌رفتند وارد عمل می‌شدم و دزدی می‌کردم.

چقدر پول به دست آوردی؟
۱۰۰ میلیون تومان.

شنیدم میلیاردی سرقت کردی؟
اگر از خانه‌های دیگری که شناسایی شده بودند سرقت می‌کردم به پول زیادی می‌رسیدم.

فکر می‌کردی دستگیر شوی؟
نه. اشتباه کردم و به چیزی فکر نمی‌کردم.

چطور با امیر آشنا شدی؟
از طریق یکی از دوستان مشترکم با امیر آشنا شدم و چندبار به آرایشگاه او رفتم و بعد از این که با هم بیشتر آشنا شدیم این سرقت‌ها را طراحی کردیم.

منبع: روزنامه خراسان

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.