واکنش متین ستوده به انتقادات مردم درباره پوشش جنجالی‌اش

گفتگو با بازیگر زن معروف درباره حواشی حضورش در اکران فیلم «مسخره‌باز» را می‌خوانید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، میلاد نجفی مراسم‌های سینمایی و برنامه‌های جانبی آن خوراک خبری رسانه‌های مختلف‌اند و بخش عمده این خوراک خبری مربوط به حواشی است. روز گذشته، تصاویر حضور خانم متین‌السادات ستوده، از بازیگران جوان سینما و تلویزیون، در مراسم اکران فیلم سینمایی «مسخره‌ باز» حاشیه‌ساز شد.

عذرخواهی متین ستوده بابت پوشش نامتعارفش

خانم متین‌السادات ستوده در سال‌های اخیر در سینما و تئاتر فعالیت کرده؛ اما عمده حضورش در عرصه بازیگری در حوزه تلویزیون و سریال بوده است. «میکائیل»، «لیسانسه‌ها»، «سرّ دلبران» و «فوق‌لیسانسه‌ها» ازجمله مجموعه‌های مشهوری است که این بازیگر در آن‌ها نقش‌آفرینی کرده است. ستوده در سال‌هایی که به‌شهرت رسیده، کمتر دچارحاشیه شده است؛ اما حضورش در مراسم اکران «مسخره‌باز» در فضای مجازی  سروصدای زیادی کرد. پوشش ستوده در مراسم فوتوکال(گفت و گو تصویر) این فیلم باعث شد عکس و ویدئوی او در فضای مجازی منتشر شود. بخشی از کاربران شبکه‌های اجتماعی از نوع پوشش این بازیگر انتقاداتی کردند. نکته جالب اینجا بود که این کاربران صرفا به طیف فکری خاصی محدود نبودند. برخی به‌لحاظ اخلاقی این پوشش را در تضاد با فضای فرهنگی کشور دانستند و گروهی دیگر مدعی شدند اگر مردم عادی چنین پوششی داشته باشند، حتما پلیس به آن‌ها تذکر خواهد داد؛ اما درباره بازیگران اوضاع به‌گونه دیگری است. البته بخشی از دیدگاه‌ها باتوجه‌به عمده فعالیت هنری متین ستوده در تلویزیون است.


بیشتر بخوانید:بیشتر به شو لباس می‌خوره تا اکران فیلم + تصاویر


وقتی بازیگری به‌عنوان بازیگر رسانه ملی شناخته شود، در چنین مواقعی بیش از دیگران در کانون توجه است. فراموش نکنیم ستوده چند روز دیگر با سریال «فوق‌لیسانسه‌ها» به تلویزیون بازخواهد گشت. همان‌طورکه گفته شد، مراسم فرش قرمز فیلم‌های سینمایی در سال‌های اخیر با این حواشی همراه بوده و رسانه‌ها چند روزی درگیر آن بوده‌اند؛ اما در برخی موارد، این موضوع در فضای مجازی پررنگ‌تر می‌شود. حالا قرعه به‌نام بازیگر «غیرعلنی» افتاده تا با این مسائل سرگرم شود. سلیقه شخصی فرد، چارچوب‌های اخلاقی و قانونی جامعه، نوع مراسم، پوشش خبری آن و مؤلفه‌های دیگری وجود دارد که در این جریان، تأثیرگذار خواهند بود. برای بررسی حواشی این اتفاق، با متین‌السادات ستوده تماس گرفتیم تا با وی گفت‌وگو کنیم. این بازیگر که ظاهرا از موج انتقادات غافلگیر شده بود، ابتدا ترجیح داد در‌این‌زمینه صحبتی نکند؛ اما نهایتا تصمیم گرفت برای شفافیت بیشتر ماجرا صحبت کند. درادامه، این گفت‌وگو را می‌خوانید.

درباره حواشی حضورتان در اکران «مسخره‌باز» نظری ندارید؟
تیپ و پوشش من معمولا تداوم و ثبات مشخصی داشته و عجیب‌و‌غریب نبوده ‌است. راستش خودم هم از این واکنش‌ها جا خوردم. برخی کاربران فضای مجازی بعد از این اتفاق شروع به فحاشی کرده‌اند که واقعا دلیلش را نمی‌دانم.

یعنی فکر می‌کنید انتقادات مطرح‌شده درست نیست؟
من در تضاد با شرایط جامعه لباس نپوشیدم. لباس‌هایم پوشیده است و موهای من مانند دفعات قبل بوده است. حتی در عکس‌های صفحه شخصی‌ام مشخص است که در مراسم اکران «مسخره‌باز» مانند مراسم‌های دیگر بوده‌ام. من در اکران خصوصی فیلم «شعله‌ور» کت‌و‌شلوار پوشیده بودم؛ اما آن موقع حاشیه‌ای ایجاد نشد.

بیشتر از عکس‌ها، ویدئوی حضورتان در فرش قرمز سروصدا کرد. آن را دیده‌اید؟
فیلم‌گرفتن و انتشار ویدئو در چنین مراسم‌هایی کار غلطی است. آنجا برای عکس‌گرفتن است.

به‌هرحال، محیط عمومی است و امروز هرکسی تلفن‌همراه دارد. می‌‌توان از فیلم‌گرفتن جلوگیری کرد؟
بله، درست است؛ ولی چرا باید فقط از من فیلم تهیه کنند و سپس انتشارش حاشیه‌ساز شود. طبیعی است که وقتی درمقابل عکاسان درحال عکس‌گرفتن هستید، ژست‌های مختلفی می‌گیرید و این‌ها در ویدئو ممکن است عجیب به‌نظر برسد.

در فضای مجازی، کاربرانی با سلایق مختلف به این ماجرا واکنش نشان دادند؛ البته هرکدام با نگاهی متفاوت. این واکنش‌ها را دیده‌اید؟
انگار بعضی‌ها با آراسته‌‌بودن مشکل دارند. هیچ‌وقت به آنچه نیستم، تظاهر نکردم. همیشه در حریم خصوصی یک شکل بوده‌ام و حتی در صفحه شخصی‌ام سعی کرده‌ام به خودم نزدیک باشم. اصلا قصدم این نبوده که بخواهم برخلاف قوانین مملکت کاری بکنم.

برخی کاربران خانم می‌گویند چطور بابت پوشش خاص در خیابان به آن‌ها تذکر داده می‌شود؛ اما بازیگران محدودیتی ندارند؟
این مورد صرفا درباره من نیست و این نظر را درباره بیشتر همکاران من می‌دهند.

انتقاد دیگر از این زاویه است که شما را به‌عنوان بازیگر صداوسیما می‌شناسند و از این نظر، با بازیگر سینما متفاوت‌اید. درست است؟
من بازیگرم. اینکه بیشتر در تلویزیون کار کرده‌ام، دست خودم نبوده است. من بازیگر تلویزیون، تئاتر و سینما هستم. اگر مجری تلویزیون بودم، احتمالا این انتقادها بر من وارد بود. الان هم اصلا بابت این هجمه‌ها خوشحال نیستم. مثلا وقتی برای خرید به پاساژ بروم، قاعدتا با این تیپ و پوشش نیستم. اینجا مراسم فوتوکال فیلم سینمایی بوده است. ممکن است برخی بگویند فلانی در تلویزیون با آن ظاهر است و اینجا جور دیگری، خب طبیعی است که نقش و بازیگری یک چیز است و زندگی شخصی فرد چیزی دیگر.

شاید برای عده‌ای این‌طور تصور شود که شما عمداً با این ظاهر حضور پیدا کرده‌اید تا خبرساز شوید. مخالف‌اید؟
نیت من برای حضور در این مراسم به‌هیچ‌وجه حاشیه‌سازی نبود. فقط خواستم لباس‌هایم با آن مراسم تناسبی داشته باشد. از کمد لباسم لباس را انتخاب کردم و نتیجه‌اش این شد. این همه حاشیه و دیده‌شدن برای خودم هم عجیب است. قصد این را نداشتم برخلاف موازین جمهوری اسلامی اقدامی انجام دهم و نمی‌خواستم جلب توجه کنم. خودم گمان کردم پوشش و تیپم شبیه چیزی است که همیشه بوده‌ام. کاش کمی به همدیگر احترام بگذاریم.

به‌هرحال شما بازیگر هستید. در چنین مواقعی وارد حاشیه می‌شوید. قبول ندارید؟
آدم انتقاد را گوش می‌دهد و آن را قبول یا رد می‌کند؛ اما توهین به آدم‌ها واقعا زشت است. اگر به‌دنبال حاشیه‌سازی بودم، در این سال‌ها به‌سمتش می‌رفتم. قصدم این بود لباسی بپوشم که آراسته باشد؛ اما اگر مردم آن را نپسندیده‌اند، شخصا از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم.

منبع: صبح نو

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم باقری
۲۲:۵۹ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
متین جون زندگی شخصی تو به ماربطی نداره بعدم ما امروز شاهد خیلی خیلی تیپ های افتضاح از سلبریتی ها هستیم
Iran (Islamic Republic of)
الی
۰۰:۰۶ ۲۹ مهر ۱۳۹۸
متین خانم هرکی باشه وهرچی خودش جوابگوی اعمالش خاهد شد.خدا داند وبس.با ظاهر بینی کسیو قصاوت نکنیم.بماها چه.جهنم وبهشت برای بی حجاب وباحجاب یکیه.پوشش مناسبی ندارن قبول میکنم.باید ازریشه درست بیان بیرون تا تیشه به معرفت خودشون نزنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
مراسم آبیاری زمین کشاورزی که اینقدر پاچه های شلوارسون کوتاهه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
باید مدتی ممنوع التصویر بشه تا بفهمه یه من آرد چقدر پتیر میشه...
Iran (Islamic Republic of)
سودا
۲۲:۰۸ ۲۵ مهر ۱۳۹۸
گفتم که تیپش رو با اسم فیلم هماهنگ کرده بود.
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۲:۳۶ ۲۵ مهر ۱۳۹۸
خیلی ازاملهای روشنفکر دم از انضباط قانون واجرای قانون در کشورهای خارجی میزنند ولی درداخل کشور میگن طرف ازاده هرغلطی خواست بکند اصلا جدای از جمهوری اسلامی وقتی حجاب قانون کشوراست باید رعایت کند مثل بستن کمربند ایمنی اتومبیل نکته دیگر اینکه هنرمندان مطرح دنیا ارامش رادر پوشیده شدن میدانند وصدالبته که جواهر را درپوشش چند لایه قرار میدهند واشغالهارا در منظر دید
Iran (Islamic Republic of)
هومن
۲۲:۲۴ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
این که بازیگر خوب کشورمونه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۲۷ مهر ۱۳۹۸
پس بدشون ببین چیه.!
Italy
ناشناس
۱۶:۳۱ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
من یک ایرانی هستم ولی خارج از کشور زندگی میکنم و با حجاب کامل در بیرون از خانه حضور پیدا میکنم. امیدوارم خدا به همه ی زنهای ایرانی این عزت و افتخار رو بده و شیرینی حجاب رو از اعماق وجود در دلشون احساس کنند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
به این لباس می‌گید پوشیده؟ ایا مانتوی جلوباز با یه تی‌شرت می‌شه پوشش کامل؟؟؟؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
اسمان
۰۲:۱۳ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
متاسفانه تو افکار اشنباهی در این زمونه هست مث این که هر چی بیحجاب تر باشی اراسته تری مدرن تری
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۱۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
قانون مال همست یا مردم باید مثه این بپوشن یا همه حجاب رعایت کنن....
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۷:۰۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
حضور این بازیگر در مراسم فوتوکال خود نشان دهنده علم و اطلاع کافی ایشون به فضای رسانه ای و انتشار و پخش ویدئو وعکس هست.اظهار بی اطلاعی ایشون رو هر عقل سلیمی رد میکنه و کاملا اگاهانه نوع پوشش رو انتخاب کردن.تعمیم دادن پوشش خودش به عده ای از بازیگرها که درنوع پوشش هنجارشکن هستند و خود رو جدای از کل جامعه میدونن همه عذربالاتر از گناه است.این سوال مطرح هست که اگر یک بازیگر زن با رعایت اخلاق و احترام به عقاید دینی جامعه درفضای رسانه ای اعم از تلویزیون سینما و تئاتر و مراسمات جاری ظاهر بشه و عکس و ویدئو اون در فضای مجازی پخش بشه احساسات عمومی رو جریحه دار نمیکنه و مردم لب به انتقاد نمیگرن ولی شما که مدعی هستید که طبق عرف جامعه لباس پوشیدین اینطور مورد هجمه قراربگیرید.قطعا احساسات مردم رو جریحه دار کردین.شمایی که خودتون رو از نظر شخصیت بازیگری و واقعی متمایز میدونید اطلاع دارید که شهرت شما بخاطر همان شخصیت هایی است که بازیگری کردین.وگرنه با این پوشش شهرت شما به یک شب با دست خودتون لگد مال میشیدجامعه که با عقاید دینی و عتقادات مذهبی زندگی میکنن جایی برای این پوشش نیست و مقایسه حریم خصوصی و عمومی هم نمیتونه قانع کننده این موضوع باشه که شما هر طور لباس بپوشید و درجامعه ظاهر بشید...اینجا ایران هست قانون و عرف و عقاید مذهبی مردم یک کل هستند که با رفتارهای شما بازیگرنماها جز جریحه دار کردن احساسات عمومی چیز دیگه ای رو برنمی تابه.شما معروفتر و مشهورتر از دیروزها شدین ولی نه اون معروفیت و مشهوریتی که مقبول جامعه باشه..این موضوع در پیام های مردم کاملا اشکارهست.البته در نهایت بخاطر عذرخواهی از مردم این میتونه تلنگری برای شما و سایر بازیگرنماها باشه که از چشم مردم نیفتید که اون روز تاریخ انقضا شما تمام هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
شما فقط اسلام تو حجاب می بینی
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۰۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
خانم معلوم است شکم سیر است این حرف ها می زنی
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۴:۵۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
متأسفم براش که داره کارش را توجیه می کنه.
France
ارش
۱۴:۳۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
حرکت مرموزی برای ایام ا ربعین راه افتاده.اون از صبا کمالی این هم از متین ستوده
United States of America
محمد
۱۴:۲۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
من نمیدونم به ما چه. دوست داره.دمت گرم خانم ستوده.
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۴:۱۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
چطور بازیگریه که اولین باره اسمش را می شنوم. بعدشم ملت عزیز ایران توقع بیشتر ازینگونه افراد نداشته باشید. اسم هنر را هم خراب کردن. گناهی نداره چون از کوزه همان تراود که دراوست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
بابا بیخیال خجالت بکشید هرچی از دهنتون درمیاد میگید به شما چه که چجوری لباس پوشیده مگه شهیدا برای حجاب جنگیدن حرف مفت می‌زنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
بابا دست بردار!
قصدم آراسته بودن بوده!
مگه اونهایی که حرمت ها را رعایت می کنند آراسته نیستند!
فردا برهنگی را هم اسمشو را میزارید آراستگی!
نمی دونم چرا اینها که جلوی دوربینها می رن اینقدر حس روشنفکری (البته روشنفکری با تفکر خودشون)میگیرن و فکر می کنند از بقیه چند میلیون نفر بیشتر حالیشون هست.
بقول فردوس "هر کی باشی وقتی معرفت نباشه هیچی نیستی"
"""افتاد"""
Spain
ناشناس
۱۲:۴۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
این یکی هم پشتشو بسته اول با نقاب ریا میان حسابی پول به جیب زدن و معروف شدن پشت پا به همه اخلاقیات میکنن اگر هدایت میشن که خدا هدایت کنه اگرم نه که خداوند ابرویشان را هم در این دنیا و هم در اخرت ببره
Iran (Islamic Republic of)
سعيد
۱۲:۲۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
بايد اعدام بشه
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۱:۵۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
به قول حشمت فردوس جیزه یکی باید به متین خانم عزیز بگه جیزه ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
شهدا به خدا شرمنده ایم
Iran (Islamic Republic of)
پیام
۱۰:۱۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
هرکس مسئول اعمال و رفتار خودش است.یاد بگیریم به هم احترام بگذاریم. آیا تماما راه اهل بیت رو شماها میرین و فقط حجاب این بنده خدا شما معضل جامعه آرمانی شماست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
مشكل ما با اينا اينه كه بعنوان الگو جوانان و سلبريتي مطرح مي باشندواز سوي ديگر با امكانات و لابي در اين كشور شهره شده و حالا با ارزشها و قوانين اين مملكت دهن كجي مي كنند.قانون بايستي واسه همه يكسان اجرا بشه چه سلبريتي و چه يه شهروند معمولي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
توی خونه و پیش شوهرشون , هر طور که دوست دارن پوشش داشته باشن.
کسی هم باهاشون کاری نداره.
محل اجتماع , باید به دور از آلودگی باشه.
چه آلودگی جسمانی و چه آلودگی روحی.
ادب هم خوب چیزیه.
از فردا هم , آقایون با شورت مایو بیان بیرون و بفرمایند که داریم برای ترویج ورزش شنا , فرهنگ سازی میکنیم !!!!!!
پوشش منزل , یه چیزیه , پوشش در اجتماع هم چیز دیگری هست.
خواهشا با همدیگه , مخلوط نفرمایید.
بیرون اومدن با پوشش زننده , یعنی توهین به شعور مردم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
عزیز جان مگه در پنهان کاری کرده وقتی خودش فیلم عکسش را برای بازدید همه میگذاره و وقتی در مراسم عمومی حاضر میشه پس داره خودش را و پوشش را به دیگران نمایش میده یعنی داوطلبانه و خودخواسته وارد حریم خصوصی من و ما میشه پس دیگه فقط به خودش مربوط نیست
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۹:۴۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
خیـــــــلی چندش آور بود -
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
خانم متین السادات ستوده ..اول از همه از جدت حیا کن ..بعدشم ..کجا رو پوشوندی که طبق شرع باشه؟!!
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۹:۳۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
باید بهش بگیم: کوچچچچو لللو..نکن از این کارا...حتما گوش میکنه..کوچولوووووووو
Iran (Islamic Republic of)
يوسف
۰۹:۲۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
"من در تضاد با شرایط جامعه لباس نپوشیدم"
واقعا كه .................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
یکی نیست بپرسه منظورت از جامعه کجاست دقیقا
Canada
ناشناس
۰۱:۳۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
والا مامان منم توی عروسی ها اینطوری نمیپوشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
تو هیچ چی نیستی فقط خودت رو گم کردی و خوب یاد گرفتی که چه جوری منافق باشی و فریب بدی
Iran (Islamic Republic of)
کیایی
۲۳:۴۷ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
چنین مراسمی برای کشور مایه ننگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
به این اربعین قسم خود امام حسین جواب تو و امثال تو رو بده که انقدر هزار چهره و منافق هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
خیلی پررو وبی ابرویی من فرزند شهیدم وبه نوبه ی خودم از خون پدرم نمیگذرم امثال من این سال ها بی پدرموندیم که تو هر غلطی دلت می خواد بکنی واگذارت می کنم به خدا ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
میش رو با پای خودش به دار میکشند و بز رو هم با پای خودش...........
Iran (Islamic Republic of)
نازنین
۲۳:۱۲ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
خوبه آدم ی کم جنبه داشته باشه
United States of America
نرگس
۱۰:۰۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
نازنین خانم، خودت هیچ عیبی نداری؟ قبول دارم که بی حجابی خیلی بده اما نباید خودمونو بی عیب بدونیم، اگر می خوای نصیحت کنی با ملایمت این کار را بکن لطفاً
Iran (Islamic Republic of)
۷۷..
۲۳:۰۶ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
سعی کنیم بهم احترام بگذاریم...سرکار خانم اونوقت اهانت کردن وعقده ائی خواندن از جانب شما احترام است؟ کمی با خودتان صادق باشید رفتار انسانها در گفتار آنها مستتر است .هنوز زود است که بزرگ فکر کنی ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
باید باهاشون برخورد بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
روز قيامت فقط بي حجابها نبايد جواب بدن اونايي كه به اسم دين همه چيز را ميدزدن و ميبرن هم بايد جواب بدن اونايي كه به اسم دين هر غلطي خواستن كردن هم بايد جواب بدن
Iran (Islamic Republic of)
کمال
۲۲:۳۲ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
ننگ بر تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
دختره پررو
Iran (Islamic Republic of)
reza
۲۲:۰۴ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
......خودتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
خجالت اوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
من فقط یک حرف دارم: قوه قضائیه! شما مسئولی جلوی مختلسان فرهنگی رو هم بگیری نه اینکه فقط جلوی مختلس های اقتصادی رو.
مختلس فرهنگی: کسی که با بی حیایی درونی خودش, حیای جامعه رو هدف می گیره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
بزرگتر از این یادشون رفته نقدکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
متاسفم برا کسی که مثل آفتاب پرست رنگ عوض میکنه
خجالت بکش عوض معذرت خواهی از جریحه دار کردن حال مردم دلیل میاری
چند ساعت مکاپ و شینیون کردی و چند دست لباس پوشیدی و کندی که بیشتر عرض اندام کنی .
به کجا چنین شتابان
یک لحظه فکر کن قیامت برا این تیپ زدنهات چه جوابی داری بگی
Iran (Islamic Republic of)
پارسا
۲۱:۱۱ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
این مظلوم بازی ها رو در میاره از زرنگیشه که یه وقت ممنوع التصویر نشه
Germany
فریبرز
۲۱:۰۸ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
اگه تو زندگی خصوصی اینها سرک بکشی که واویلا
صرف نظر از افراد خوب و باشخصیت این قشر زحمتکش باید ابراز تاسف کرد از وصعیت این افراد که متاسفانه الگوی بسیاری از جوانانمان هستند.
Iran (Islamic Republic of)
هستی
۲۰:۰۹ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
این خانم با این تیپ و قیافه رفته اکران یه فیلم کسی بهش چیزی نگفته اون وقت گلزار که یه مرد یه عکس گزاشته بود تو اینستگرام انقدر در موردش حرف زدن
Iran (Islamic Republic of)
احسان معتمدی
۱۹:۳۲ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
خانم ستوده
واقعا ما انتظار نداشتیم شما هم به صف تبرج الجاهلیة اولی و عریانی
نزدیک شوی ما تو را انسانی مومن و باخدا میدانیم پس
در حریم الهی باش
Germany
حسن
۱۸:۱۰ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
خجالت بکش بی هنر
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۸:۰۴ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
برای کی. برای چی. متاسفیم برات.
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۷:۵۹ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
متاسفیم. متاسفیم ازاینکه شما را می‌بینیم . این قدر بی حجابی و بی ارزشی برای چیست. میخوای دیده بشی. گذشته خودت هم ببین.
Netherlands
ناشناس
۱۷:۴۷ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
سلام .خسته نباشید یکی نیست بگه هرروزه خدا قیمتها تغییر میکنه هیچ کسی از قیمت ها نمگیه در خصوص گرانیها
Iran (Islamic Republic of)
مارامدافع چادرحضرت زهرا س افریده اند
۲۰:۱۲ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
هرسخن جایی وهرنکته مکانی دارد
اولاکه درموردموضوع گرانی هم خیلی بحث وصحبت میشه
بعد هم چرانبایدبه اخلاقیات واعتقاداتمون به اندازه مسائل مادی توجه کنیم
همین بی توجهی به اخلاقیات باعث این همه مشکل توجامعه شده خیانت وفساد وافسردگی وخودکشی وبیماریهای جسمی وروحی همش ثمره دوری ازخداوارزشهاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
از نظر ایشون یعنی هر کی بیاد از سلبریتی ها انتقاد کنه یعنی بفکر یه پست دولتی هست، تو که اینجوری میپوشی، جنبه انتقاد هم داشته باش
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۷:۲۹ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
بزرگترین آفت فرهنگی جامعه امروز ما همین غرب زده ها یه به ظاهر روشن فکرها هست. باید از فتنه بی حجابی به خدا پناه برد. اینا ایرانی هستن حسین فهمیده هم ایرانی بود تفاوت از زمین تا آسمان است...
Finland
آرش
۱۷:۱۵ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
سعی کردید خودتون باشید؟یعنی شما همیشه این پوشش نامتعارف را می پوشید؟یعنی همیشه انقدر بی حرمت هستید؟
راستی چرا باید یک زن کت شلوار بپوشه؟

سعی کنید با انجام کارهای فاخر هنری ، استوره ، مشهور و محبوب شوید نه اینکه بخواهید با انجام هنجار شکنی فقط برای مدت کوتاهی اسم خود را مطرح کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
خودشو به اون راه زده .
بجای معذرت خواهی ، گنده حرف میزند .
رک و پوست کنده همه می گویند که در شان شما و یا هیچ شخصی نیست که خود را در تضاد با عرف جامعه و بخصوص شرع اسلام قرار دهید .
البته این حدیت هم است که :
امام صادق (علیه السلام) فرمودند: هر زنی که خود را برای غیر شوهرش آرایش نماید، نماز او مورد قبول خدای متعال قرار نمی گیرد تا آنکه آرایش خود را بشوید و غسل نماید.
البته اگر این خانم مسلمان باشد و اگر نماز بخواند .
اگر چه که انسان خطا می کند ولی اگر بفهمد خطا می کند ، باید به راه صحیح برگردد .
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۲۳:۱۳ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
خیلی خوب بود ، هر انسانی که به اشتباهش پی میبرد ، به راه درست بازگردد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
بی شرافت کدام موازین جمهوری اسلامی! اصلا حجاب نداری فقط یک چیزی پوشیدی که تقریبا موهایت معلوم تا بالی مچ پات که معلوم. لباس چسبان هم پوشیدی که همه جونت معلوم.
Iran (Islamic Republic of)
شیرین
۱۴:۵۵ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
چی بگم وفعا! اینائن الگوهای مملکت ما. خانم ستوده شما چه جوری پوششت اینجوریه بعد میگی هیچ وقت نمیخواستم خلاف قوانین جمهوری اسلامی باشم؟ شما هم خدا رو میخوای هم خرما رو؟!
Iran (Islamic Republic of)
امیر حسین لشگری
۱۴:۲۵ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
توی جهان چطور باند مافیا است توی ایران هم باند مافیا ار نوع بازیگران هست که هر کاری انجام می دهند حتی به قیمت بی احترامی به اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
این پوشش چه فرقی با بی حجابی داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
رو رو برم، سنگ پای قزوینه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
بزرگترین امتیاز اینا همین پررویی دیگه
France
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
این خانم و اکثر قریب به اتفاق خانم های هنرپیشه هر کدام یک گلشیفته فراهانی بالقوه هستند و همچنین آقایان هم دست کمی از خانم ها ندارند . اگر اجازه داشتند از هنرپیشه های هالیوود هم برهنه تر ظاهر میشدند . متاسفم .
Iran (Islamic Republic of)
م.موسوی
۰۹:۵۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
لایک داری.... لایک!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
احسنت.
عالی بود.
United States of America
ناشناس
۱۳:۰۹ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
اصلا قصدم این نبوده که بخواهم برخلاف قوانین مملکت کاری بکنم :))))))))))))))))))))))))))))
اینا فکر کنم انقدر به هوس رانی تبادل ورزیدن عقلشون تباه شده!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
اره دیگه اینا همون آدمای عیاش هوشگذارنی هستن که اصلا خدا پیغمبر قیامت براشون هیچ اهمیتی نداره اینا منطقشون اینه هرچی بی حیاتر بی حجابتر باکلاستر روزقیامتی هم هست خانم ستوده