بسته اخبار حوادث امروز ۲۱ مهرماه ۹۸؛

از کشف بیش از ۶ تن جگر مرغ فاسد در یزد تا دستگیری سارقان با ۲۵۰ کیلو پسته در خاتم

مهم‌ترین حوادث امروز یک شنبه ۲۱ مهرماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  از کشف بیش از ۶ تن جگر مرغ فاسد در یزد تا دستگیری سارقان با ۲۵۰ کیلو پسته در خاتمسرهنگ هادی رسائی سرپرست پلیس امنیت عمومی استان یزد گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر تهیه و توزیع گوشت بدون مجوز قانونی و بهداشتی در یک کارگاه شهر یزد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام تحقیقات اولیه موفق شدند، محل بسته بندی گوشت‌های فاسد و تاریخ مصرف گذشته را شناسایی کنند.

سرهنگ  رسائی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کارگاه مورد نظر ۴ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم جگر و ۲ هزار و ۷۵۵ کیلو گرم بال، گردن و ران مرغ تاریخ مصرف گذشته کشف کردند.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان با بیان اینکه با حضور عوامل اداره دامپزشکی استان یزد گوشت‌های فاسد معدوم شد، تصریح کرد: به همین منظور مسئول کارگاه دستگیر، کارگاه پلمب و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

دستگیری سارقان ۲۵۰ کیلو پسته در خاتم

سرهنگ غالام رضا کشوری فرمانده انتظامی شهرستان خاتم، گفت: سارقانی که دست به سرقت ۲۵۰ میلیون ریالی پسته در شهرستان خاتم زده بودند دستگیر شدند.

او  افزود: دو متهم دستگیر شده و به سرقت ۲۵۰ کیلوگرم پسته از باغات خاتم اعتراف کردند.

او بیان کرد: ۵۱ هزار هکتار از باغ‌های استان یزد به کشت پسته اختصاص دارد که از این مقدار ۴۱ هزار تن بارور است و بطور متوسط به ازای هر هکتار ۱۴۰ کیلوگرم محصول برداشت می‌شود.

سرهنگ کشوری گفت: سرقت پسته در سال‌های اخیر منجر به گماشتن نگهبان از سوی پسته‌کاران در سطح استان یزد شامل شهرستان‌های اردکان، میبد، مهریز، بهاباد و بافق شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم از تمامی مسئولان ترمینال پسته خواست که از نگهداری بیش از حد محصولات کشاورزی در ترمینال جداً خودداری کنند و ترمینال‌ها مجهز به دوربین و سیستم نظارتی و همچنین حصارکشی باشد.

مواد افیونی که به مقصد نرسید

سرهنگ علی افخمی سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد گفت: ماموران یگان تکاوری یزد، در یک عملیات ایست و بازرسی ۱۳۷ کیلو گرم مواد افیونی را کشف کردند.

او افزود: این مقدار ماده مخدر که ۷۲ کیلو گرم ان حشیش و ۶۵ کیلو گرم تریاک بود از یک دستگاه پژو در محور یزد به طبس بدست آمد.

سرهنگ  افخمی ادامه داد: در این زمینه دو متهم دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

انتهای پیام/ی

 

برچسب ها: پلیس ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار