مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام مطرح کرد؛

اسکان رایگان زائران اربعین در سفره خانه‌های سنتی شهر ایلام

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از آمادگی ارائه خدمات رایگان برخی از سفرخانه‌های سنتی به زائران اربعین حسینی (ع) در شهر ایلام خبر داد.

اسکان رایگان زائران اربعین در سفره خانه‌های سنتی شهر ایلامشنبه زاده مدیر کل میراث فرهنگی استان ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: از امروز ۲۱ مهر ماه به منظور اسکان و اقامت رایگان زائرانی که در مسیر شهر ایلام تردد دارند برخی از سفره خانه‌های سنتی شهر ایلام که اعلام آمادگی کرده بودند در چند روز متوالی خدماتی را به زواران ارائه می‌دهند.

او افزود: از آنجا که تردد زائران اربعین حسینی از اقصی نقاط کشور به استان ایلام صورت می‌گیرد لذا امکان اسکان این زائران در مراکز اقامتی فراهم شده است، اما در همین راستا برخی از سفره خانه‌های سنتی در شهر ایلام که خود اعلام آمادگی کرده اند نیز با ظرفیت ۷۰ نفر شب برای اسکان و پذیرایی زائران مشغول فعالیت هستند.

شنبه زاده با بیان اینکه در راستای خدمات هرچه بهتر به زائرین ابا عبدالله الحسین (ع) همه مردم به ویزه اداره کل میراث فرهنگی باید تلاش مضاعفی داشته باشند، اظهار کرد: با توجه به تردد حداکثری زائران اربعین حسینی در استان و اهمیت و ضرورت برنامه ریزی و هماهنگی و همکاری کلیه‌ی دستگاه‌ها به منظور اسکان و ارائه خدمات به زوار اباعبدالله حسین (ع) در استان این اداره کل آمادگی خود را جهت همکاری با دیگر دستگاه‌های مرتبط اعلام میدارد.

او ادامه داد: تا زمانی که زائران اربعین در استان تردد دارند ما نیز در کنار سایر ارگان‌ها و مردم شریف و ولایتمدار استان در خدمت دهی به زائران کوتاهی نخواهیم کرد.

انتهای پیام/د

اسکان زائران در سفره خانه‌های سنتی شهر ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.