رئیس قرارگاه اربعین در مهران گفت:حدود ۷۰ موکب فقط در شهر مهران در حال ارائه خدمات به زائران هستند.

خدمات رسانی  ۷۰ موکب به زائران در مهرانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;احمد کرمی رئیس قرارگاه اربعین در مهران ظهر امروز در پایانه مرزی گفت: با همکاری و همراهی مردم استان و همه اقشار مختلف و همدلی که بین مسئولان ارشد استان بود، ارائه خدمات به زوار تقریبا قابل قبول است.

او افزود: حجم زوار بسیار بالا است، در روز‌های پیک تا ۲۵۰ هزار نفر خروج را از کشور در مرز مهران انجام شده است.

کرمی اظهار کرد: در بخش خدمات رفاهی و حمل و نقل تمهیدات لازم اندیشیده شده، مواکب در همه مسیر‌های منتهی به مرز مواکب برقرار هستند.

رئیس قرارگاه اربعین در مهران  تصریح کرد: حدود ۷۰ موکب فقط در شهر مهران در حال ارائه خدمات به زائران دارند.

معاون استاندار ایلام  با اشاره به اینکه یکی مهمترین مسائل مرز بحث تامین آب بوده است، گفت: با توجه به گرمای زیاد هوا به دستور استاندار قرارگاه آب را تشکیل دادیم که در این قرارگاه ۴ دستگاه بسته بندی روزانه بین ۱۹۰ تا ۲۰۰ هزار لیوان آب بسته بندی را تولید می‌کنند.

کرمی ادامه داد : تامین آب معدنی از اقصی نقاط کشور با همکاری ستاد مرکزی اربعین و برخی نهاد‌ها و دستگاه‌ها و استان‌های معین نیز انجام شده است.

او گفت: بر اساس بررسی‌های انجام گرفته در آن سوی مرز در پایانه زرباطیه و مسیر زرباطیه تا بدره عراق به خصوص در زمینه تامین آب مشکلات جدی وجود داشت، درچند روز گذشته حدود ۱۶ تانکر به آن سوی مرز اعزام کردیم.

انتهای پیام/با

ارائه خدمت به زائران 

برچسب ها: استانداری ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.