رئیس بنیاد شهید ایوان:

بنیاد ایوان آماده پذیرائی از زوار اربعین است

رئیس بنیاد شهید ایوان گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران ایوان با همکاری هیئت پیروان شهدا آماده پذیرایی از زوار اربعین حسینی (ع) است.

بنیاد ایوان آماده پذیرائی از زوار اربعین است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، ستار رستمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ایوان گفت: در آستانه اربعین امام حسین (ع)، بنیاد شهید و امور ایثارگران ایوان با همکاری هیئت پیروان شهدا آماده پذیرایی و اکرام زوار اربعین حسینی (ع) است.

رستمی افزود: باعث افتخار مردم و مسئولین شهرستان ایوان است که بتوانند به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خدمات رسانی کنند.

رئیس بنیاد ایوان اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان ایوان در مسیر عبور زائرین اربعین حسینی قرار دارد باید تمهیدات لازم برای پذیرایی و اسکان زائران به نحو مطلوب اندیشیده شود.

ستار رستمی عنوان کرد: موکب‌های مستقر در شهرستان در سال‌های گذشته خدمات شایسته‌ای را به زائران ارائه داده و امسال نیز کوشش شده که کیفیت خدمات بهتر شود.

او با عنوان اینکه علاوه بر کارکنان بنیاد خانواده‌های شاهد و ایثارگر این شهرستان نیز در این امر خیر مشارکت و همراهی کرده‌اند، یادآورشد: حضور گسترده کارکنان بنیاد در ساماندهی این حرکت ارزشی قابل تقدیر است.

‏انتهای پیام/د

آمادگی ایوان برای پذیرائی از زوار اربعین

برچسب ها: اربعین 98 ، محرم 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.