مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی گفت: طی ۶ ماهه نخست امسال بیش از ۴ میلیون و ۱۴۰ مترمکعب فاضلاب خام شهر‌های بجنورد و اسفراین تصفیه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  غلامحسین ساقی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی گفت: جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب یکی دیگر از وظایف این شرکت و هم‌راستا با تأمین و توزیع آب است.

او افزود: تأسیسات فاضلاب شهری در راستای حفظ بهداشت محیط‌زیست، جلوگیری از آلودگی منابع آبی و بازچرخانی آب در طبیعت ایجاد گردیده‌اند و در سال‌های اخیر موردتوجه بسیاری از صاحب‌نظران و مسئولان قرارگرفته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی با اشاره به خدمات شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی در راستای جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب گفت: طی ۶ ماهه نخست سال جاری در دو شهر بجنورد و اسفراین بیش از ۴ میلیون و ۱۴۰ مترمکعب فاضلاب خام به‌وسیله شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب وارد تصفیه خانه‌های فاضلاب شده و پس از طی مراحل مختلف پساب حاصل با دارا بودن استاندارد‌های لازم زیست‌محیطی به طبیعت برگشته است.

او افزود : در دو شهر بجنورد و اسفراین ۶۱ هزار و ۴۱۵ مشترک از خدمات فاضلاب شهری برخوردار هستند و در دو شهر شیروان و آشخانه تأسیسات فاضلاب در حال اجرا بوده و به‌زودی شاهد بهره‌برداری از این تأسیسات در این دو شهر خواهیم بود.

انتهای پیام/ه

تصفیه ۴ میلیون مترمکعب فاضلاب در بجنورد و اسفراین

برچسب ها: اب ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.