ویلموتس: باید با صبر مقابل بحرین بازی کنیم/ می‌خواهیم تاریخ را تغییر بدهیم/ هرگز حریف را ساده نمی‌دانم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از بازی با بحرین شرکت و درباره این دیدار صحبت کرد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل بحرین عنوان کرد: ما دو بازی داشتیم و ۶ امتیاز کسب کردیم. هدف مان برنده شدن در بازی سوم است.

بحرین سخت به حریف موقعیت می دهد

او ادامه داد: بحرین حریف سرسختی هست. ما فیلم بازی های این تیم را دیده ایم. بحرین سخت به حریف فرصت می دهد با این وجود سعی می کنیم برنده بازی باشیم.

باید برد ۱۴ بر صفر مقابل کامبوج را فراموش کنیم

ویلموتس درباره اینکه آیا به دنبال تکرار نتیجه قبلی بازی تیم ملی مقابل کامبوج در مسابقات آتی است یا نه، اظهار داست: برد ۱۴ بر صفر تمام شده است و باید آن بازی را فراموش کنیم. واقعیت این است که بحرین سخت به حریف موقعیت می دهد. باید با صبر بالا مقابل این تیم بازی کرد.

ویلموتس: باید با صبر مقابل بحرین بازی کنیم/ می خواهیم تاریخ را تغییر بدهیم/ هرگز حریف را ساده نمی دانم

بازیکنانم تصور کنند بحرین حریف آسانی است، با مشکل مواجه می شویم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره تفاوت این بازی با مسابقه کامبوج عنوان کرد: بحرین یک دفاع قوی دارد و با کامبوج متفاوت است. ما دو بازی متفاوت داریم. اگر بازیکنان ما تصور ‌کنند حریف آسانی در پیش دارند با مشکل روبه رو می شوند.

باید به حریف احترام گذاشته و تاریخ را بالعکس کنیم

ویلموتس در پاسخ به پرسش خبرنگار بحرینی که ایران در خارج از خانه بحرین را نبرده و ارزیابی اش از این مسابقه چیست، گفت: باید به حریف احترام بگذاریم ولی آمده ایم تاریخ را بالعکس کنیم. قطعا با تمرکز بالا به مصاف حریف می رویم و این بازیکنان هستند که تاریخ سازی می کنند‌.

سعی می کنیم در گروه مان اول شویم

ویلموتس درباره اینکه تصور می کند ایران تا پایان مرحله دوم مقدماتی جام جهانی چند امتیاز می گیرد، گفت: من نگاهم بازی به بازی است. سعی می کنیم بیشترین امتیاز را کسب کنیم و در گروه تیم نخست شویم.


بیشتر بخوانید: ۵ بازیکن تیم ملی ایران به دنبال تکرار تاریخ سازی برابر بحرین


هدف ابتدایی من تغییر فلسفه تیم ملی ایران با ارائه بازی تهاجمی است

او ادامه داد:  هم اکنون ابتدای مسیر انتخاب جام جهانی هستیم. فلسفه مان کسب حداکثر امتیازات ممکن است‌. هدف اولیه من تغییر فلسفه تیم جهت ارائه بازی تهاجمی با صعود به جام جهانی و جام ملت ها خواهد بود.

ویلموتس: باید با صبر مقابل بحرین بازی کنیم/ می خواهیم تاریخ را تغییر بدهیم/ هرگز حریف را ساده نمی دانم

هرگز بحرین را حریف ساده ای نمی دانم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره تفاوت دو بازی گدشته ایران مقابل هنگ کنگ و کامبوج و دیدار با بحرین تصریح کرد: هر بازی شرایط خودش را دارد. ما امروز بحرین را آنالیز کردیم. این تیم ساده نیست و خط دفاعی قوی ای دارد. هرگز بحرین را تیم ساده ای نمی دانم.


بیشتر بخوانید: بحرین - ایران/ موش کردن گربه سیاه، هدف شاگردان ویلموتس در راه جام جهانی ۲۰۲۲


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
آفرین به ویلموتس بر عکس کیروشه تروسو هست
آخرین اخبار