ایجاد ظرفیت اسکان حدود ۶۰ هزار زائر اربعین‌حسینی

فرماندار کرمانشاه گفت : ظرفیت اسکان حدود ۶۰ هزار زائر اربعین‌حسینی (ع) با همکاری مردم و ارگان‌های مربوطه در این شهرستان ایجاد شده‌است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فضل اله رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : برای ایجاد ظرفیت اسکان زوار، هیات امنای مساجد، شهرداری، هلال احمر، ورزش و جوانان، بسیج سپاه پاسداران، ستاد عتبات عالیات و ادارات مختلف پای کار هستند.

او گفت : همچنین سه ایستگاه راهنمای زائر به صورت شبانه روزی با کمک هلال احمر، بسیج سپاه پاسداران، شهرداری و میراث فرهنگی شهرستان در کرمانشاه فعال است.

او افزود: این سه ایستگاه کار راهنمابی زائران به محل اسکان را انجام می‌دهند.

رنجبر در بخش دیگری از سخنان با تاکید براینکه پلیس امنیت در راستای تامین امنیت مسافران بر ایستگاه راه آهن کرمانشاه نظارت دارد، گفت: بیش از ۱۵ تخته چادر توسط جمعیت هلال احمر برای استراحت موقت در این مکان دائر شده است.

فرماندار کرمانشاه گفت: همچنین موکبی از سوی دفتر آستان قدس رضوی در محل ایستگاه قطار برپا شده که این موکب علاوه بر توزیع غذا، با چای، دمنوش و دیگر امکانات پذیرایی در خدمت زوار اربعین حسینی است.

او گفت: ناوگان حمل و نقل شهری و برون شهری کرمانشاه در محل فعال است و به هنگام ورود زوار، خودرو‌ها برای انتقال آنان با کرایه‌های قانونی و عادی اقدام می‌کنند و هیچ گونه خللی در انتقال زائران وجود ندارد.

او گفت: روند خروج زائران از کرمانشاه آغاز و سرعت گرفته که در بازدید به عمل آمده از میدان امام خمینی (ره) و میدان آزادگان، این روند مشاهده شد.

 

 

انتهای پیام/د

ایجاد ظرفیت اسکان زوار

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.