دستگیری ۲ سارق ساختمان‌های در حال ساخت در بهبهان

فرمانده انتظامی بهبهان ازدستگیری ۲ سارق ساختمان‌های در حال ساخت با کمک ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت، موضوع بصورت ویژه در دستور کار عوامل پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی بهبهان با انجام تحقیقات گسترده و پایش شبانه روزی تعدادی مظنون، نهایتاً ۲نفر سارق سابقه دار عامل آن سرقت‌ها را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مقام قضایی، در اقدامی ضربتی، هر ۲ متهم را در مخفیگاه شان محاصره و بهه همراه مقادیری اموال مسروقه دستگیر نمودند.

سرهنگ عزیزی بیان داشت: متهمان در بازجویی‌های پلیس آگاهی تاکنون به ارتکاب ۱۶ فقره سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت اعتراف کرده اند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شده اند  و از مالکان و پیمانکاران واحد‌های ساختمانی درخواست داریم تا اصول مراقبتی و حفاظتی بازدارنده از این گونه سرقت‌ها را در حین ساخت و ساز مد نظر قرار دهند و در این زمینه می‌توانند با مشارکت سایر همسایگان، از خدمات نگهبانان آموزش دیده شرکت‌های حفاظتی مراقبتی (پلیس محله) بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/م

برخورد قاطع پلیس با سارقان در بهبهان

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار