وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران خبر داد:

تصویب آیین نامه رتبه بندی فرهنگیان در دستور کار دولت/ کاهش تنوع مدارس، سمپاد را تضعیف نمی‌کند

حاجی میرزایی گفت: مدارس فقط باید در ۲ نوع دولتی و غیردولتی باشند؛ در این دسته‌بندی، سمپاد تضعیف نمی‌شود.

تصویب آیین نامه رتبه بندی فرهنگیان در دستور کار دولت/ کاهش تنوع مدارس، سمپاد را تضعیف نمی‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش در حاشیه مراسم افتتاح همزمان ۲ هزار واحد آموزشی در سراسر کشور، در جمع خبرنگاران در پاسخ به ما درباره موضوع کاهش تنوع مدارس که اخیرا مصوبه آن در مجلس تصویب شد، اظهار کرد: اساسنامه سمپاد در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده و به وسیله رئیس جمهور ابلاغ شده است؛ بنابراین ضمانت اجرایی دارد.

او در پاسخ به این پرسش که مقوله اخیر مجلس این استقلال سمپاد را تضعیف می‌کند یا خیر گفت: اصولا در یک تقسیم بندی کلی دو نوع مدرسه بیشتر نداریم که شامل دولتی و غیردولتی می‌شوند و مدارس نباید غیر از این دو گروه باشند، مدارس سمپاد هم با توجه به این تقسیم تضعیف نخواهند شد و در زیر مجموعه دولتی هستند.

وزیر آموزش و پرورش درباره بندی که تشکیل مدارس خاص را منوط به اجازه مجلس می‌کند، گفت: قانون کاهش تنوع مدارس هنوز تصویب نشده است و باید رای شورای نگهبان در این مورد را داشته باشیم، بعد از آن هرچه قانون باشد، اجرا می‌کنیم.

حاجی‌میرزایی درباره زمان اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان تصریح کرد: تصویب آیین نامه رتبه بندی در دستور کار دولت است و زمانی که تصویب شود، اجرایی می‌شود، اما اعمال آن از مهر ۹۸ خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار