عطایی: لهستان از ابتدا ما را تحت فشار گذاشت/ باید از اتفاقات جام جهانی والیبال ۲۰۱۹ درس بگیریم

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان گفت: لهستان برای تثبیت جایگاه دومی خود باید تیم ملی ایران را شکست می‌داد و به همین دلیل از ابتدای بازی ما را تحت فشار گذاشت.

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال جوانان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص باخت تیم ملی والیبال کشومان برابر لهستان اظهار داشت: امروز بازی بسیار سختی برابر لهستان داشتیم. لهستان برای تثبیت جایگاه دومی خود نیاز داشت که این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد و به همین دلیل از ابتدا تیم ما را تحت فشار گذاشت. لهستان برابر ایران از تمام نفراتش استفاده کرد و جریان بازی را به نفع خودش پیش برد و در پایان توانست به پیروزی برسد.


بیشتر بخوانید: معروف: نتوانستیم بهترین بازی را مقابل لهستان داشته باشیم/ باید روی آینده تمرکز کنیم


عطایی در ادامه گفت: با توجه به این که در بازی امروز برخی از نفرات اصلی تیم ملی مانند سعید معروف و امیر غفور استراحت کردند، طبیعی بود که لهستان بتواند این بازی را به نفع خودش تمام کند.  

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان عنوان کرد: جام جهانی برای ما هشدار بود و باید از اتفاقاتی که در این مسابقات رخ داد درس و یاد بگیریم که چگونه در طول سال و برای مسابقات مختلف از تمام ظرفیت خود استفاده کنیم.


بیشتر بخوانید:  کولاکوویچ: لهستانی‌ها با تمام توان بازی کردند/ بازی با لهستان، فرصت خوبی برای جوان‌تر‌ها بود


او در پایان افزود: امیدوارم با تدابیری که فدراسیون و کادرفنی تیم ملی اتخاذ می‌کنند، تیم ما بتواند در مسابقات انتخابی المپیک عملکرد خوبی داشته باشد تا بتوانیم جواز حضور در این مسابقات را بگیریم زیرا به حضور در المپیک نیاز داریم.  

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از جام جهانی والیبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.