پست، امکان حذف برخی از بروکراسی‌های اداری را میسر می کند

استاندار خراسان رضوی گفت: شرکت پست اگر بتواند فرآیند‌های بروکراسی را از طریق پست حذف کند، خدمت بزرگی به کشور کرده است.

پست، امکان حذف برخی از بروکراسی‌های اداری را میسر می کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در دیدار با مدیران عامل شرکت پست و پست بانک استان گفت: نگاه مردم به شرکت پست مثبت است، چون در راستای وظایف خود به مردم خدمات می‌دهد.

او خطاب به مدیرعامل شرکت پست گفت: اگر بتوانید فرایند‌های بروکراسی را از طریق پست حذف کنید کار بزرگی برای دولت و نظام کرده اید؛ روی این مسئله تامل بیشتری کنید.

استاندار خراسان رضوی افزود: خراسان رضوی از جهات گوناگون از جمله ثروت‌های خدادادی فوق العاده است، اما متاسفانه نتوانسته در زمینه‌های مختلف از جلمه سرمایه انسانی سرآمد باشد.

رزم حسینی در خصوص ابراز تمایل مدیرعامل پست بانک برای مشارکت در اجرای مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، نیز بیان کرد: با توجه به این که پست بانک در ۴۰۰ روستای استان باجه دارد و مسئولین این باجه ها، ساکن در روستا‌ها هستند، این باجه‌ها می‌توانند نقش تسهیلگری را برعهد بگیرند.

استاندار خراسان رضوی به معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی دستور داد در خصوص پیشنهاد تسهیلگری پست بانک در ۴۰۰ روستای استان، بررسی لازم به عمل آید.
 
انتهای پیام//ف.ح
 
 

نگاه مردم به شرکت پست مثبت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار