فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۳۷ تن و ۵۱۴ کیلو انواع موادمخدر از نیمه تیر ماه سال جاری تاکنون در عملیات‌های پلیس سراسر استان خبر داد.

کشف ۳۷ تن و ۵۱۴ کیلو انواع مواد مخدر در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران پلیس استان در راستای مقابله با موادمخدر و برخورد با سوداگران و قاچاقچیان و با انجام اقدامات شبانه روزی و اطلاعاتی از نیمه تیر ماه سال جاری، ۳۷ تن و ۵۱۴ کیلو انواع مواد مخدر را کشف کردند.

او افزود: در این راستا یک هزار و ۶۲۷ توزیع کننده مواد مخدر، ۸۹۸ نفر قاچاقچی و یک هزار و ۶۰۰ نفر معتاد دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده اند که مواد کشف شده نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۱ درصد افزایش داشته است.

او تصریح کرد: مأموران انتظامی استان با به کارگیری همه توان عملیاتی و انتظامی خود در راستای تامین نظم و امنیت و برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ تلاش می‌کنند و شهروندان نیز می‌توانند هرگونه مورد مشکوک در این خصوص را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و به نوبه خود در پیشگیری از اعتیاد فرزندان خود و دیگران ایفای نقش کنند.

انتهای پیام/س

به کارگیری همه توان عملیاتی و انتظامی در راستای برخورد با قاچاقچیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.