انتخابی یورو ۲۰۲۰؛

پیروزی پر گل ایتالیا و توقف اسپانیا در سوئد

رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۲۰ امشب با برگزاری ۸ دیدار پیگیری شد.

پیروزی پر گل ایتالیا و توقف اسپانیا در سوئدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۲۰ امشب با برگزاری ۸ دیدار در گروه‌های چهارم، ششم و دهم پیگیری شد و تیم‌های مختلف به مصاف یکدیگر رفتند، در گروه چهارم تیم ملی فوتبال سوئیس موفق شد در دیداری خانگی با ۲ گل از سد جمهوری ایرلند بگذرد و فاصلعه اش با صدر جدول را کم کند. گرجستان هم در بازیی خارج از خانه ۳ - ۲ برنده بازی مقابل جبل الطارق شد جمهوری ایرلند با ۱۲ امتیاز صدر نشین این گروه است و تیم‌های دانمارک و سوئیس هم با ۱۲ و ۱۱ امتیاز در جایگاه‌های بعدی قرار دارند البته ایرلندی‌ها ۷ باز انجام داده اند و دانمارک و سوئیس هم هر کدام ۶ مرتبه به میدان رفته اند.  

رقابت‌های گروه ششم هم بسیار کم گل پیگیری شد، جزایر فارو با یک گل مالت را برد، رومانی و نروژ به تساوی ۱ -۱ رسیدند و اسپانیا هم در بازی عجیب در خانه سوئد با نتیجه ۱ -۱ متوقف شد تا همانند هفته پیش که برابر نروژ به تساوی رسیده بود متوقف شود. ماتادور‌ها در این گروه با ۲۰ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های ملی سوئد و رومانی هم با ۱۵ و ۱۴ امتیاز در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.  

رقابت‌های گروه دهم هم جالب پیگیری شد، فنلاند با ۳ گل ارمنستان را برد، یونان ۲ -۱ بوسنی را شکست داد و لیختن اشتاین هم با ۵ گل مقابل ایتالیا شکست خورد، لاجوردی پوشان ۲۴ امتیازی شدند و با اقتدار در صدر جدول قرار گرفتند، فنلاند و ارمنستان هم با ۱۵ و ۱۰ امتیاز در جایگاه‌های بعدی هستند.  


بیشتر بخوانید: 

کار آسان تیم ملی فوتبال ایتالیا مقابل لیختن اشتاین/ تقابل جذاب اسپانیا و وایکینگ‌ها

جشنواره گل ایتالیا با رکورد‌های پیر و جوان/ پیروزی اسپانیا در شب تساوی عجیب سوئیس و دانمارک

کار آسان شیاطین سرخ مقابل سن مارینو/ رقابت جذاب آلمان و هلند


انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.