در #تهران_ما پیگیری شد؛

تکمیل ساخت مسکن مددجویان سیل زده کمیته امداد تا پایان سال

#تهران_ما روند ساخت و تعمیر مسکن مددجویان سیل زده کمیته امداد امام خمینی (ره) را پیگیری کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ، یکی از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) با ارسال پیامک به بخش #تهران_ما باشگاه خبرنگاران جوان از روند تعمیرات و ساخت مددجویان سیل زده کمیته امداد شکایت داشت.

او به خبرنگار ما گفت: درحالی که بسیاری از مسکن ها ساخته شده است اما هنوز هیچ اقدامی برای ساخت مسکن برخی مددجویان سیل زده کمیته امدادنشده است.


بیشتر بخوانید: روند تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان سیل زده کمیته امداد سرعت می‌گیرد


پاسخ کمیته امداد امام خمینی(ره)

مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: مقرر شده بود تا پایان شهریورماه تعمیرات مسکن سیل زدگان به پایان رسد، اما به دلیل نوسانات ارزی هزینه مصالح افزایش یافت و برخی تعمیرات به تعویق افتاد.

او با بیان اینکه ما این قول را می‌دهیم که تا پایان آبان ماه مسکن‌های تعمیراتی را تحویل مددجویان دهیم، گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان سال مسکن‌های احداثی را به صاحبان آن تحویل دهیم.

بختیاری افزود: طبق گزارشات ۶ ماهه نخست سال، تا پایان شهریور ماه ساخت مسکن مددجویان سیل زده کمیته امداد ۴۵ درصد پیشرفت داشت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تمام اقدامات اولیه برای ساخت و تعمیر مسکن مددجویان سیل زده آغاز شده است و تمام پروژه‌ها درحال تکمیل شدن هستند.

انتهای پیام/

روند ساخت و تعمیر مسکن مددجویان سیل زده آغاز شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار