مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان گفت:ساعت کار مجموعه‌های گردشگری اصفهان از اول آبان تا ۲۰ اسفند امسال اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،علی معینی مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان گفت: شهر رویا‌ها از اول آبان تا ۲۰ اسفندماه ۹۸ روز‌های شنبه تا سه‌شنبه ویژه اردو‌ها خواهد بود و روز‌های چهارشنبه، پنج‌شنبه، جمعه و روز‌های تعطیل از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۳ پذیرای شهروندان است.

علی معینی افزود: ساعت فعالیت تله‌کابین صفه هم شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ و روز‌های پنج‌شنبه، جمعه و تعطیل هم از ساعت ۱۰ تا ۲۴ خواهد بود.

او گفت: سالن‌های بولینگ و بیلیارد صفه هم روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۵ تا ۲۴، اما پنج‌شنبه، جمعه و روز‌های تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۲۴ در اختیار شهروندان است.

معینی، ساعت کار تله‌سیژ ناژوان را در تمام روز‌های هفته از ساعت ۱۱ صبح تا غروب آفتاب اعلام کرد و گفت: زیپ‌لاین و پل معلق صفه نیز شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ و روز‌های پنج‌شنبه، جمعه و روز‌های تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ آماده پذیرش شهروندان و گردشگران است.

او افزود: کارتینگ رویا‌ها هم روز‌های شنبه تا سه‌شنبه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ و روز‌های چهارشنبه، پنج‌شنبه، جمعه و تعطیل نیز از ساعت ۱۰ تا ۲۳ در اختیار شهروندان و مسافران است.

انتهای پیام/م

 

اعلام ساعت کار مجموعه‌های گردشگری اصفهان در پاییز وزمستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار