پاسخگویی آبفای استان زنجان به ۳۲۴ هزار تماس مشترکین

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: مرکز ارتباطات مردمی این شرکت (مپرا) در شش ماهه نخست امسال بیش از ۳۲۴ هزار تماس مشترکین را پاسخگویی کرده است.

پاسخگویی آبفای استان زنجان به ۳۲۴ هزار تماس مشترکینبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: مرکز ارتباطات مردمی این شرکت (مپرا) در شش ماهه نخست  امسال بیش از ۳۲۴ هزار تماس مشترکین را پاسخگویی کرده است.

علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیش از ۴۱ هزار تماس مشترکین را توسط اپراتور‌های خود در سامانه ۱۲۲ پاسخگویی کرده که از این تعداد تماس بیش از ۱۰ هزار مورد نیز با تلفن‌های مستقیم این مرکز بوده است.

وی با اشاره به فعالیت سامانه گویای مرکز مپرا نیز گفت: بیش از ۲۸۳ هزار تماس مشترکین شرکت آبفای استان توسط این سامانه انجام پذیرفته است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: بیشترین دلیل تماس مشترکین با مرکز مپرا به ترتیب مربوط به افت فشار آب، اخذ مشاوره از کارشناسان و آب بهاء بوده است.

جزء قاسمی اضافه کرد: اعلام شکستگی و پیگیری، اخذ خدمات فاضلاب و خرید انشعاب از دیگر موضوعاتی است که مشترکین در تماس با مرکز مپرا عنوان داشته اند.

این مسئول با اشاره به اینکه بیش از ۴۱ هزار تماس مشترکین نیز توسط اپراتور‌های مرکز مپرا پاسخگویی شده است گفت: ۸۲۰ تماس غیر مرتبط نیز در این مدت به ثبت رسیده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خاطرنشان کرد: این شرکت با بهره گیری از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود تلاش می‌کند تا بهترین خدمات را با صرف کمترین زمان و هزینه به مشترکین ارائه نماید که سامانه تلفنی ۱۲۲ یکی از این خدمات می‌باشد.
 
انتهای پیام/ن

 

 آبفای استان زنجان پاسخگوی مشترکین

 
 
برچسب ها: بحران آب ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.