۳ مرکز خرید سیب صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی شد

مدیر تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی ۳ مرکز سیب صنعتی در این استان خبر داد و گفت: بیش از هر چیز دغدغه کوتاه کردن دست دلالان را داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، منوچهر محمدی،  مدیر تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۳ مرکز خرید سیب صنعتی (درجه ۳) در دشتروم، کاکان و تنگ سرخ راه‌اندازی می‌شود.

او با اشاره به اینکه مرکز خرید سیب صنعتی دشتروم و کاکان راه‌اندازی و تنگ سرخ در دستور کار است، عنوان کرد: سالانه بخش زیادی از زحمت‌های کشاورزان و باغداران این استان به جیب دلالان می‌رود.

محمدی با تاکید بر اینکه همه ساله سیب صنعتی باغداران این استان با کمترین قیمت توسط دلالان خریداری می‌شد، افزود: بدون شک با راه‌اندازی این مراکز خرید تا حدودی به باغداران کمک می‌شود و دیگر شاهد دور ریز سیب ضایعاتی نیستیم.

مدیر تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بحث تامین و توزیع میوه شب عید به وزارت صنعت، معدن و تجارت واگذار شده است، ادامه داد: دیگر تعاون روستایی استان در این زمینه نقشی ندارد و در واقع خرید و ذخیره‌سازی میوه شب عید بر عهده اداره استانی این وزارتخانه است.

محمدی افزود: تعاون روستایی سردخانه دو هزار تنی خود را با هدف ذخیره‌سازی محصولات باغی در اختیار باغداران استان قرار داده است که این نیز با هدف کمک به این قشر زحمت‌کش و مظلوم بوده است.

انتهای پیام/پ

مرکز خرید سیب صنعتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.