خدمت بی منت کارکنان ناجا در تسهیل تردد زائران اربعین حسینی

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی گفت: ماموریت‌های ناجا در تسهیل تردد زائران اربعین حسینی جلوه‌ای از خدمت بی منت کارکنان ناجا است.

خدمت بی منت کارکنان ناجا در تسهیل تردد زائران اربعین حسینیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار محمدعلی نوری نژاد، معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی مالک اشتر ناجا در اراک گفت: ماموریت‌های ناجا در تسهیل تردد زائران اربعین حسینی جلوه‌ای از خدمت بی منت کارکنان ناجا است.

سردار نوری نژاد با اشاره به تعدد ماموریت‌های متنوع نیروی انتظامی در نقاط مختلف کشور از تخصص و توانمندی به عنوان شاخصه‌های کارآمدی در ناجا یاد کرد و گفت: بهره مندی از تخصص، آموزش و حرفه‌ای در انجام ماموریت‌های نیروی انتظامی از اصول بنیادین در نیروی انتظامی است که همواره بر محوریت آن برنامه ریزی می‌شود.

او افزود: در برنامه ریزی و راهبرد‌های تعیین شده در معاونت تربیت و آموزش ناجا، مراکز آموزشی در مقاطع درجه داری و افسری در سراسر ایران اسلامی این مسئولیت مهم آموزشی را عهده دار هستند.

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی گفت: در تدوین برنامه‌های آموزشی، این مرکز در دوره جدید، پذیرای تعدادی از جوانانی خواهد بود که در عرصه خدمت به نیروی انتظامی در مقطع درجه داری انجام وظیفه خواهند کرد.

او با اشاره به توانمندی و ظرفیت‌های بالای مرکز مالک اشتر ناجا در بازدید میدانی صورت گرفته از این مرکز تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در معاونت تربیت و آموزش ناجا، فرمانده مرکز آموزش و مساعدت و همیاری مسئولان استانی، امروزه این مرکز در موضوعاتی مختلف دارای تخصص و توانمندی است و در امر تیراندازی و آموزش‌های مربوط به آن دارای کسب عنوان است.

سردار نوری نژاد با بیان برخی اهداف پیشرو در افتتاح پروژه‌های عمرانی انجام شده در مرکز مالک اشتر ناجا ادامه داد: بالا بردن دقت در انجام ماموریت و ارتقاء بهره وری در عملیات‌ها و کیفی سازی تیراندازی عملیاتی کارکنان در میدان تیر تخصصی و برگزاری مراسمات باشکوه و باصلابت در میدان صبحگاه تازه احداث از موضوعاتی بود که با آغاز بهره برداری از این پروژه‌های عمرانی دنبال می‌شود.

او اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین راهبرد‌های نیروی انتظامی، توسعه خدمت رسانی بی منت به آحاد مردم است که این مهم در نخست با پایه گذاری صحیح در امر آموزش و از بدو استخدام کارکنان ناجا پیگیری می‌شود.

سردار نوری نژاد با اشاره به استقرار کارکنان ناجا در ایام اربعین سالار و سرور شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) در مرز‌های غربی کشور، از آن به عنوان جلوه‌ای از خدمت گزاری بی منت کارکنان ناجا یاد کرد و گفت: حضور میلیونی زائران حسینی در مرز‌های کشور بدون کوچک‌ترین مشکلات امنیتی، نشان دهنده اثرات این خدمات بی منت برای مردم عزیز کشورمان است.

انتهای پیام/ ر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.