رکورد جالب زردپوشان مسجد سلیمانی در فصل جدید

شاگردان تارتار در تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با پیروزی برابر شهرخودرو مشهد در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رکورد خوبشان در فصل جدید را حفظ کردند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان موفق شد با پیروزی برابر شهرخودرو مشهد علاوه بر صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، شگفتی ساز شود.

زردپوشان مسجد سلیمانی که در مشهد به مصاف شهرخودرو رفته بودند، از معدود موقعیت‌های خودشان به خوبی استفاده کردند و  با یک گل به پیروزی رسیدند. در دقیقه شصت این بازی احمد الجبوری از اشتباه بازیکنان شهرخودرو نهایت استفاده را برد و روی یک توپ ربایی با دروازه بان حریف در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با یک ضربه چیپ دروازه رحمتی را فروریخت.


بیشتر بخوانید: وقت آن رسیده وعده‌ها عملی شود/ در جام حذفی سخت‌ترین قرعه ممکن به ما افتاد


نفتی‌ها که در فصل جدید عملکرد دفاعی قابل قبولی داشتند در برابر حملات حریف که به دنبال مساوی کردن نتیجه بازی بودند، تسلیم نشدند و با کنترل کردن ۳۰ دقیقه پایانی بازی، توانستند صعودشان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را در مشهد جشن بگیرند.

این پیروزی در حالی برای شاگردان تارتار رقم خورد که ۲ تیم در اوایل این ماه نیز، در چارچوب مسابقات لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند و شهرخودرو در خانه نفت مسجد سلیمان متوقف شده بود. با نتایجی که در تقابل های گذشته ۲ تیم رقم خورده بود و عملکرد خوب شهرخودرو تحت هدایت یحیی گل محمدی که حالا در قامت یک مدعی تمام عیار ظاهر شده و از بهترین تیم‌های فوتبال ایران به شمار می‌رود، کمتر کسی انتظار داشت نفت مسجد سلیمان بتواند این تیم را در مشهد شکست دهد، اما زردپوشان مسجد سلیمانی که تا به اینجای کار تیم‌های قدرتمندی، چون سپاهان، استقلال، تراکتور و صنعت نفت که با دراگان اسکوچیچ نتایج خوبی گرفته و در رده چهارم جدول جای ایستاده را متوقف کند، در این دیدار نیز شهرخودرو را شکست داد تا ضمن کسب سومین پیروزی در فصل جدید، همچنان رکورد شکست ناپذیری در این فصل را حفظ کند و از این حیث در کنار تیم‌های سپاهان و تراکتور که آن ها هم تا به اینجای کار بدون باخت بودند، قرار بگیرد.


بیشتر بخوانید: پیکان ۲ - نفت مسجد سیمان ۳/ برد شیرین شاگردان تارتار در دقایق پایانی


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار