واگذاری مجوز تاسیس آموزشگاه تعلیم رانندگی ویژه خانم‌ها

پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان در نظر دارد مجوز تاسیس آموزشگاه تعلیم رانندگی پایه سوم در شهر‌های کرمان، رفسنجان و سیرجان را به متقاضیان واجد شرایط واگذار کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ نجفی، رییس راهنمایی و رانندگی استان کرمان گفت: در نظر است مجوز تاسیس آموزشگاه تعلیم رانندگی پایه سوم ویژه خانم‌ها در شهر کرمان به تعداد ۴ باب، شهرستان رفسنجان به تعداد یک باب و سیرجان به تعداد یک باب را به متقاضیان واجد شرایط واگذار شود.

او افزود: واگذاری مجوز تاسیس آموزشگاه فقط به نام بانوانی امکان پذیر است که دارای سن حداقل ۲۰ سال تمام، نداشتن اعتیاد به مواد مخدر، دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی پنجم ابتدایی، نداشتن سوء پیشینه موثر کیفری باشند که این ها از شرایط عمومی واگذاری آموزشگاه رانندگی پایه سوم است.

او تصریح کرد: از متقاضیان واجد شرایط دعوت می‌شود حداکثر تا تاریخ ۱۶/۰۸/۱۳۹۸ با مراجعه به اداره صدور گواهینامه و پروانه‌های پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان واقع در بلوار جمهوری اسلامی جنب پل راه آهن ضمن کسب اطلاعات بیشتر، درخواست خود را ارائه کنند.

 بدیهی است به کلیه درخواست‌ها بصورت یکسان و برابر ضوابط رسیدگی شده و مجوز‌های مربوطه به افرادی که امتیاز بیشتری را کسب کنند واگذار می‌شود.

به درخواست‌هایی که بعد از تاریخ فوق ارائه شوند ترتیب اثر داده نخواهد شد.

انتهای پیام/ب

صدور مجوز تاسیس آموزشگاه تعلیم رانندگی ویژه خانم‌ها در کرمان

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار