درخواست بایدن برای استیضاح ترامپ

معاون سابق رئیس جمهور آمریکا خواهان استیضاح ترامپ شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جو بایدن، معاون رئیس جمهوری آمریکا در دوران اوباما و نامزد دموکرات انتخابات آتی ریاست جمهوری گفت: آقای رئیس جمهور آیا شما می خواهید درباره فساد حرف بزنید؟ من فهرست پرداخت های مالیات خود در 21 سال گذشته را منتشر کرده ام. زمانی که کنگره را ترک کردم من یکی از فقیرترین افراد در کنگره بودم. زمانی که من دولت را با مقام معاون رئیس جمهور ترک کردم یکی از فقیرترین افراد بودم. من هیچ پولی جمع آوری نکردم. من تنها حقوق خود را دریافت می کردم.

وی افزود: رودی جولیانی و دیگر وکلای ترامپ تاجر و افرادی ثروتمند هستند. چه تعداد از این افراد در زندان هستند؟ اینها افراد اطراف رئیس جمهور هستند. این نشان دهنده فساد است. این کاملا وضعیتی نادرست است

نامزد دموکرات آتی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ادامه گفت: من همه چیز را به طور آشکار و به طور واضح بیان کرده ام. هیچکدام از فرزندان من در کاخ سفید منصب و دفتری نداشته اند. آنها برای حضور در نشست های فوق العاده دولت در آن زمان دعوت نشدند. آنها هیچ سرمایه گذاری خارجی ندارند. اما ما شاهد آن هستیم که دونالد ترامپ در دولت همه کار انجام می دهد. او معیارهای قانونی و اخلاقی را زیر پاگذاشته است.

بایدن گفت: ترامپ رئیس جمهوری شایسته استیضاح شدن است. او با اقدامات خود، خودش را متهم کرده است. این موضوعی دشوار برای کشور و ملت ما است. باید او را استیضاح کرد. ما درباره این موضوع صحبت کرده ایم. اجازه بدهید که تمامی احزاب وی را استیضاح کنند. واقعیت این است که من شاهد استیضاح دو رئیس جمهور در زندگی خود بوده ام.این موضوعی ویرانگر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار