باشگاه فرهنگی؛

پیشنهاد‌های فرهنگی جذاب برای گذراندن آخر هفته پاییزی/ فرصت تماشای «درخونگاه» را از دست ندهید

تعطیلات همیشه فرصتی برای بودن کنار خانواده و دوستان است و در این میان تفریحات فرهنگی می‌تواند تجربه خوبی را رقم بزند.

پیشنهاد‌های فرهنگی جذاب برای گذراندن آخر هفته پاییزی/ فرصت تماشای «درخونگاه» را از دست ندهیدبه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، تعطیلات آخر هفته همواره فرصت مناسبی است تا در کنار دوستان و اعضای خانواده لحظات شاد و مفرحی را سپری کنیم و کمی از مشغله‌های کاری هفته و ساعات پرترافیک خیابان‌ها در امان باشیم. در این بین تماشای یک فیلم خوب یا دیدن یک تئاتر مناسب می‌تواند گزینه خوبی برای پرکردن اوقات فراغت باشد، اما اگر تصمیم دارید بیشتر در خانه وقت خود را سپری کنید، خواندن یک کتاب یا گوش کردن به موسیقی را از دست ندهید. ضمن اینکه هر کدام از شبکه‌های سیما هم برنامه‌های خاص خود را دارند و شما می‌توانید با فیلم‌های سینمایی آخر هفته همراه شوید.

فیلم سینمایی آخر هفته

اگر مایل به دیدن یک فیلم سینمایی خوب در آخرین روز‌های هفته خود هستید، نگاهی به فیلم سینمایی «درخونگاه» به کارگردانی سیاوش اسعدی، تهیه کنندگی منصور سهراب پور، نویسندگی سیاوش اسعدی و نیما نادری بیندازید.

در خلاصه این فیلم آمده است: رضا پس از ۸ سال از کار کردن در کشور ژاپن به خانه خود واقع در درخونگاه بر می‌گردد، اما این تازه شروع ماجراست که اتفاقاتی عجیب رقم می‌خورد.

امین حیایی، ژاله صامتی، مهراوه شریفی نیا، نادر فلاح، محمود جعفری، منصور شهبازی، پانته آ پناهی ها و جمشید هاشم پور در فیلم سینمایی «درخونگاه» بازی کرده اند.

تئاتر آخر هفته

اگر مایل به دیدن یک نمایش خوب در روز‌های پایانی هفته هستید، پیشنهاد ما به شما تماشای نمایش «تالاب هشیلان» است.

در خلاصه داستان نمایش «تالاب هشیلان» آمده است: این نمایش در خصوص کسانی است که با حضور فیزیکی خود در میان جمع هستند، اما از نظر روحی در حال و هوای دیگری به سر می‌برند.

این نمایش به نویسندگی و کارگردانی نوشین تبریزی، تهیه کنندگی محمد علی محمدی و با هنرمندی نوشین تبریزی، افشین سلیمان پور، مسعود شاکرمی، یعقوب صباحی، محمد صدیقی مهر، آیه کیانپور، اتابک نادری از ۱۸ مهر تا ۲۴ آبان ماه هر شب ساعت ۲۰:۰۰ به مدت یک ساعت و ۱۰ دقیقه در سالن قشقایی تئاتر شهر به روی صحنه می‌رود.

فیلم تلویزیونی آخر هفته

اگر مایل به دیدن یک فیلم تلویزیونی خوب در آخرین روز‌های هفته خود هستید، نگاهی به فیلم «ستاره خضراء» بیندازید.

در این فیلم خواهیم دید: زمانی که خولی ملعون ماموریت پیدا می‌کند که سر مبارک امام حسین (ع) را به دربار یزید عرضه کرده و در مقابل آن پول دریافت کند، این ملعون یک شب در دیری اطراق می‌کند و راهب نصرانی که آنجا سکونت دارد، متوجه کراماتی از سر مبارک سیدالشهدا (ع) شده و ...

این فیلم سینمایی به کارگردانی محمدرضا ورزی است. محمد صادقی، چنگیز وثوقی، سعید نیکپور، احمد نجفی، فخرالدین صدیق شریف و مهدی کاسه ساز در فیلم سینمایی «ستاره خضرا» بازی کرده اند. این فیلم سینمایی جمعه ۲۶ مهر ماه ساعت ۱۶:۰۰ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

آخر هفته کجا برویم؟

امامزاده صالح (ع) از مناطق پربازدید و دیدنی شهر تهران است؛ طبق آمار روزانه حدود ۳۰ هزار نفر این مکان مذهبی را زیارت می‌کنند. امامزاده صالح (ع) از فرزندان امام موسی کاظم (ع) و یکی از برادران امام هشتم ما شیعیان است.

پس از زیارت در این بارگاه می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری دیگری در تجریش، چون بازار تجریش، پاساژ قائم و ارگ و تندیس، باغ موزه هنر ایرانی و کاخ سعد آباد دیدن کنید.

حرم مطهر امامزاده صالح (ع) در ضلع جنوب شرقی میدان تجریش واقع شده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار