باشگاه فرهنگی؛

پیشنهادهایی جذاب برای گذراندن تعطیلات آخر هفته/ از تماشای فیلم سینمایی «روسی» تا گذری به شهرک بام تهران

تعطیلات همیشه فرصتی برای بودن کنار خانواده و دوستان است و در این میان تفریحات فرهنگی می‌تواند تجربه خوبی را رقم بزند.

پیشنهادهایی جذاب برای گذراندن تعطیلات آخر هفته/ از تماشای فیلم سینمایی «روسی» تا گذری به شهرک بام تهرانبه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، تعطیلات آخر هفته همواره فرصت مناسبی است تا در کنار دوستان و اعضای خانواده لحظات شاد و مفرحی را سپری کنیم و کمی از مشغله‌های کاری هفته و ساعات پرترافیک خیابان‌ها در امان باشیم. در این بین تماشای یک فیلم خوب یا دیدن یک تئاتر مناسب می‌تواند گزینه خوبی برای پرکردن اوقات فراغت باشد، اما اگر تصمیم دارید بیشتر در خانه وقت خود را سپری کنید، خواندن یک کتاب یا گوش کردن به موسیقی را از دست ندهید. ضمن اینکه هر کدام از شبکه‌های سیما هم برنامه‌های خاص خود را دارند و شما می‌توانید با فیلم‌های سینمایی آخر هفته همراه شوید.

فیلم سینمایی آخر هفته

فیلم سینمایی «روسی» به نویندگی و کارگردانی امیرحسین ثقفی است. بازیگرانی چون امیر آقایی، طناز طباطبایی، صابر ابر، محمود نظرعلیان، حسین مسلمی، بهمن صادق حسنی و میلاد کی مرام در این فیلم بازی می‌کنند.

در خلاصه داستان «روسی» آمده: روسی یک فیلم عاشقانه است که به تراژدی ختم می شود.

تئاتر آخر هفته

اگر مایل به دیدن یک نمایش خوب در روز‌های پایانی آخر هفته هستید، پیشنهاد ما به شما دیدن نمایش «شب بخیر مادر» است.

در خلاصه داستان نمایش «شب بخیر مادر» آمده است: اتفاقات و کشمکش‌های هیجان انگیز و جالبی بین مادر و دختر اتفاق می‌افتد که منجر به ...

فرید سلیمانی کارگردان، امیر لقمان تهیه کننده و مارشا نورمن نویسنده «شب بخیر مادر» هستند. نمایش «شب بخیر مادر» هر شب از تاریخ ۱ تا ۱۶ شهریور از ساعت ۱۸:۱۵ تا ۱۹:۱۵ در مجموعه تئاتر دیوار چهارم روی صحنه می‌رود.

فیلم تلویزیونی آخر هفته

اگر مایل به دیدن یک فیلم تلویزیونی خوب در آخرین روز‌های هفته خود هستید، نگاهی به فیلم سینمایی «باغبان» به کارگردانی علی شاه حاتمی بیندازید.

فیلم سینمایی «باغبان» جمعه ۱۵ شهریور ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

در این فیلم خواهید دید: این فیلم در خصوص فرزند باغبان یک پارک محلی به اسم عمو قربان است که سال‌ها پیش در عملیات کربلای ۵ مفقودالاثر شده است...

محمد فقیه، اسماعیل خلج، محمدرضا نوری، طلا محمودی و کاظم بلوچی در فیلم سینمایی «باغبان» بازی کرده اند.

آخر هفته کجا برویم؟

در شمالی‌ترین منقطه تهران در محدوده سعادت آباد، بالاتر از میدان بهرود شهرکی به نام بام تهران واقع شده که در شهرداری تهران هم به ثبت رسیده است.

به دلیل اینکه بام تهران در دامنه کوه و ارتفاعات شمالی واقع شده است، دارای آب و هوای عالی برای تفریح توریست‌های مختلف مثل پارک ژوراسیک، هتل اسپیناس و بوستان پرواز است. البته در این منطقه مراکز خرید مدرنی هم در حال ساخت است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار