امنیت هواداران دغدغه اصلی مسئولان برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲

دبیرکل کمیته برگزار کننده جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اعلام کرد دغدغه اصلی در طول این بازی‌ها امنیت هواداران کشور‌های مختلف است.

امنیت هواداران در جام جهانی ۲۰۲۲ دغدغه اصلی مقامات قطریبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، حسن طوادی دبیر کل کمیته برگزار کننده جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت با توجه به کوچکی کشور قطر و تجمع هواداران در منطقه‌ای کوچک نگرانی اصلی او مسائل امنیتی است.

طوادی گفت: در طول مسابقات جهانی سال ۲۰۲۲ نگران برخورد هواداران با یکدیگر، که بر خلاف کشور‌های بزرگ، در یک منطقه کوچک تمرکز می‌کنند، است.
الطوادی در نشست جهانی امنیت گفت: برگزاری مسابقات مهم ورزشی همیشه مملو از خطرات امنیتی است. در مسابقات جهانی معمولاً برخورد هواداران با هم صورت میگیرد و با توجه به اینکه برخلاف مسابقات جام جهانی روسیه یا برزیل که هواداران در یک منطقه بزرگ توزیع می‌شدند، در قطر همه هواداران در یک منطقه کوچک متمرکز می‌شوند و اطمینان از امنیت آن‌ها امر خطیری است. این کمیته با آژانس‌های امنیتی بسیاری از کشور‌ها همکاری می‌کند تا امنیت همه هواداران در جام جهانی را تضمین کند.

به گفته او هر هشت استادیوم برای برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ تا سال ۲۰۲۱ افتتاح می‌شوند. جاده‌های مواصلاتی به ورزشگاه‌ها، در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ آماده خواهد بود.

قطر اولین کشور عربی است که موفق به کسب میزبانی جام جهانی شده است.


بیشتر بخوانید: شکست تلخ در اولین آزمون جدی ویلموتس/ وزیر به جعل متهم شد/ تاوان یک و نیم میلیاردی!


انتهای پیام/

آخرین اخبار ورزش جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار