رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت خبر داد؛

نقشه شوم مرد شیاد برای سوء استفاده از دختر جوان

سرهنگ راستی از دستگیری مردی خبر داد که با تهدید به اسیدپاشی قصد سوءاستفاده از دختری جوان را داشت.

سوءاستفاده مرد شیاد از دختر جوان با تهدید به اسیدپاشیبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: خانمی ۲۷ ساله ساکن غرب تهران به پلیس امنیت عمومی مراجعه و اعلام کرد که در کانال شبکه اجتماعی با مردی ۳۵ ساله ساکن خیابان آیت الله کاشانی آشنا شدم. پس از مدتی گفت‌وگو در فضای چت و تبادل علایق، با هم قرار ملاقات گذاشتیم و به رستوران و چند جای تفریحی و دیدنی رفتیم.

در ابتدا به تصور اینکه وی همان مرد مورد علاقه ام است با وی گفت‌وگو می‌کردم، اما پس از مدتی از آشنایی متوجه شدم که او فرد مناسبی برای ازدواج نبوده و سعی کردم ارتباطم را کم و کمتر کنم.

این مقام انتظامی بیان داشت: شاکی در ادامه اظهاراتش گفت که پس از گذشت مدتی، متهم که متوجه رفتار‌های من شده است شروع به تهدید و در نهایت اعلام کرد که در صورتی که حاضر به ادامه دوستی نباشم اسید بر روی صورتم خواهم ریخت و با توجه به شناختی که از وی پیدا کردم تصمیم به شکایت از متهم گرفتم.

وی عنوان کرد: با دریافت شکایت و شرح حال شاکی بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت. تحقیقات اولیه حکایت از این داشت که اظهارات شاکی درست بوده و نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

وی صریح کرد: مراقبت‌های پلیسی ادامه داشت تا اینکه روز گذشته دستور دستگیری متهم از سوی مقام قضائی صادر شد و تیمی از ماموران عملیات پلیس امنیت عمومی برای دستگیری متهم به مخفیگاه وی اعزام و در یک عملیات پلیسی موفق شدند، متهم را دستگیر و برای تکمیل تحقیقات پلیسی به پلیس امنیت عمومی انتقال بدهند.


بیشتر بخوانید: داماد بزرگ خانواده روی خواهر زن جوانش اسید پاشید


رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت افزود: متهم که در ابتدا منکر ارتباط دوستی با شاکی و تهدید وی به اسید پاشی بود، با مشاهده دلایل پلیس لب به اعتراف گشود، به جرم ارتکابی اعتراف و اظهارات شاکی را تایید کرد.

سرهنگ راستی با بیان اینکه فضای مجازی محل مناسب برای آشنایی با افراد غریبه و ارتباط با آنان به امید داشتن ازدواج سالم نیست، گفت: زمانی یک زندگی سالم با کمترین آسیب پذیری تشکیل می‌شود که سایر اعضای خانواده افراد را در این موضوع همیاری کنند و تحقیقات لازم را نسبت به شرایط روحی و روانی و سایر شاخصه‌های ازدواج سالم انجام دهند.

وی گفت: بهتر است ملاقات و تبادل علایق زمانی انجام شود که سایر اعضای خانواده تحقیقات اولیه را انجام داده و فرد مذکور را مورد تایید قرار دهند.

انتهای پیام/

سوءاستفاده مرد شیاد از دختر جوان با تهدید به اسیدپاشی

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۲۵ مهر ۱۳۹۸
این خانم فرمودندبا هم قرار ملاقات گذاشتیم و به رستوران و چند جای تفریحی و دیدنی رفتیم. حالا قاضی محترم ازخود خانم پرسند چرا همراه یک نامحرم به چنین جاهائی تشریف بردند یا اینکه نه قاضی از قبل حکم را صادر کردندبدبختی ما همینه اگر خانم ها چراغ سبز نشان ندهند چه کسی جرات نزدیک شدن به آنها را دارد
آخرین اخبار