ارسال یک هزار و ۶۰۰ اثر به جشنواره دو سالانه داستان کوتاه نارنج

دبیر هفتمین جشنواره دوسالانه داستان کوتاه نارنج از ارسال یک هزار و ۶۳۰ داستان به این جشنواره خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بادپر، دبیر هفتمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج گفت: در مهرماه امسال نویسندگان داخلی و خارجی استقبال خوبی از این جشنواره داشته اند.

او بیان کرد: شرکت‌کنندگان در این جشنواره از تمامی استان‌های کشور و حدود ۱۵ کشور خارجی بوده اند که از جمله آن‌ها می‌توان به ترکیه، آلمان، ایتالیا، مالزی، افغانستان، قطر، امارات و هلند اشاره کرد.

بادپر، با اشاره به پایان مرحله نخست داوری آثار در چند روز آینده اعلام کرد اسامی نویسندگان راه‌یافته به مرحله نهایی هفتمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج اول آبان ماه امسال منتشر می‌شود.

دبیر هفتمین جشنواره دوسالانه داستان کوتاه نارنج با اشاره به اینکه ۱۰۰ داستان به مرحله نهایی این دوسالانه راه پیدا می‌کنند، افزود: اسامی برگزیدگان اول تا سوم و همچنین نفرات تقدیری در این مراسم که اواخر آذرماه اعلام می‌شود.

جشنواره دو سالانه داستان کوتاه نارنج با همکاری انجمن اهل قلم، مؤسسه فرهنگی هنری نارنج و ﺑﺎ ﻫﻤﯿﺎﺭﯼ ﺍﺩﺍﺭه ﮐﻞ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻭ ارشاد اسلامی شهرستان ﺟﻬﺮم از سال ۸۶ آغاز شده است.

این جشنواره نخستین بار در ۲۹ آذر ۸۶، دومین بار در ۲۱ بهمن ۸۹، سومین بار در ۳ آذر ۹۰، چهارمین بار در ۲۵ مهر ۹۲، پنجمین بار در ۲۶ آذر ۹۴، ششمین بار در پاییز ۹۶ برگزار شده و هفتمین دوره نیز امسال است.

داوری شش دوره گذشته این جایزه ادبی را چهره‌های شاخص ادبیات داستانی ایران از جمله ابوتراب خسروی، محمد کشاورز، احمد اکبر‌پور، حسن محمودی، احمد آرام، عباس عبدی، بها‌الدین مرشدی، ندا کاووسی‌فر، غلامحسین دهقان، بابک طیبی محمد حسینی و فرشته احمدی انجام داده‌اند.

هفتمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج فراخوان خود را در مرداد اعلام کرده و شرکت‌کنندگان تا پایان ۳۱ شهریورماه مهلت داشتند، آثار خود را ارسال کنند.

براساس فراخوان اعلام شده سبک و موضوع نگارش در این جشنواره، آزاد و هر نویسنده می‌تواند حداکثر ۲ اثر خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

انتهای پیام/ت

جشنواره دو سالانه داستان کوتاه نارنج

برچسب ها: وزارت ارشاد ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار