معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد ایلام؛

تولیدات مددجویان کارآفرین ایلام در معرض دید زائران اربعین قرار گرفت

تعداد بیش از ۲۰ غرفه مربوط به تولیدات اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد استان ایلام به صورت بازارچه در پنج شهرستان این استان به صورت همزمان گشایش یافت.

تولیدات مددجویان کارآفرین ایلام در معرض دید زائران اربعین قرار گرفت

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ; روح اله سلیمانی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ایلام در آئین آغاز بکار نمایشگاه شهرستان چرداول که با حضور فرماندار و امام جمعه این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: بازارچه فروش تولیدات کارآفرینی مددجویان این نهاد در شهرستان‌های ایلام، ایوان، مهران، چرداول و سیروان که محل گذر زائران اربعین است فعالیت خود را آغاز کرده اند.

 او با بیان اینکه این شهرستان‌ها از اصلی‌ترین گذرگاه‌های عتبات عالیات در این استان هستند گفت: در این بازارچه‌ها محصولاتی همچون فرش و گلیم دستباف، شیرینی جات و غذا‌های بومی و محلی، عسل طبیعی، محصولات چرمی و صنایع دستی گوناگون که تولیدات مددجویان کارآفرین این استان است در معرض فروش گذاشته شده اند.

سلیمانی با بیان اینکه فروش تولیدات مددجویان کارآفرین و کسب درآمد برای آنان یکی از اهداف اصلی گشایش این بازارچه‌ها است افزود: این بازارچه‌ها با هدف بهره گیری اقتصادی از ظرفیت و برکت اربعین و حضور انبوه زائران در استان ایلام و در راستای اقتصاد مقاومتی و توانمندسازی مددجویان این استان راه اندازی شده اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: سال گذشته نیز برپایی بازارچه تولیدات مددجویان این استان در روز‌های منتهی به اربعین درآمد بسیار خوبی را نصیب مددجویان این استان کرد و امسال نیز این بازارچه با همین هدف تا پایان مهر ماه در این شهرستان‌ها برپا خواهد بود.

انتهای پیام/غ

آغاز به کار بازارچه فروش تولیدات کارآفرینی مددجویان

برچسب ها: محرم 98 ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.