غفوری: مگر می‌شود از دعوت نشدن به تیم ملی ناراحت نباشم؟ / باید در ۹۰ دقیقه کار را تمام می‌کردیم

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: هدفم بازی کردن در تیم ملی است و قطعا به خاطر دعوت نشدن ناراحت هستم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ وریا غفوری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال درباره گل ارزشمندی که باعث خارج شدن تیمش از فشار و برتری در این بازی شد، گفت: خدا را شکر می‌کنم، چرا که بازیکنان تیم خیلی زحمت کشیدند. موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و فقط ۳ بار توپ را به تیرک دروازه حریف زدیم. خوشحالم که گل زدم، اما باید بازی را در ۹۰ دقیقه تمام می‌کردیم و در کل بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.  

غفوری: مگر می‌شود از دعوت نشدن به تیم ملی ناراحت نباشم؟ / باید در ۹۰ دقیقه کار را تمام می‌کردیم

او درباره اعتراضاتی که به داوری این بازی شده است، بیان کرد: در چند صحنه اتفاقات مشکوکی رخ داد که نمی‌توان نظر داد، اما روی صحنه‌ای که در رختکن دیدم، تکلی که روی فرشید اسماعیلی زده شد، می‌توانست پنالتی باشد. چون توپ را نزد و و فقط پای فرشید زده شد. 


بیشتر بخوانید: استقلال تهران ۳ - فجر سپاسی صفر/ صعود شاگردان استرا به یک چهارم نهایی + حاشیه‌ها و تصاویر


غفوری در مورد بازی بعدی استقلال که مقابل تیم فوتبال سایپا برگزار می‌شود، گفت: روند مثبتی داشتیم و این سومین برد پیاپی تیم ما بود. امیدوارم این روند را ادامه دهیم و از این هم بهتر شویم تا بتوانیم هواداران را مجاب کنیم که روی سکو‌ها بیایند. هواداران الآن حق دارند که ناراحت باشند چرا که طبق انتظار آن‌ها فصل را شروع نکردیم. اما تلاش مان را می‌کنیم تا استقلال را به کورس رقابت ها برگردانیم. فقط ۶ امتیاز فاصله تا صدر جدول داریم و خیلی راحت می‌توانیم این اختلاف را جبران کنیم.


بیشتر بخوانید: اولین کلین‌شیت استقلال با استراماچونی


کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران درباره دعوت نشدنش به تیم ملی اظهار کرد: مگر می‌شود بازیکنی که ۵ سال در تیم ملی بوده است، از دعوت نشدن به تیم ملی ناراحت نباشد. هدفم بازی کردن در تیم ملی است، نه فقط دعوت شدن! سعی می‌کنم شرایطم را بهتر کنم. ابتدا می‌خواهیم استقلال را بالا بکشیم، و قطعا هدفم بازی کردن در تیم ملی است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار