تمهیدات آتش‌نشانی شیراز در روز اربعین حسینی

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز از آماده باش این سازمان در راستای ارتقای ایمنی هیأت‌های مذهبی برای ایام اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خبر داد.

تمهیدات آتش‌نشانی در روز اربعین حسینیمحمد هادی قانع در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،گفت: در آستانه فرا رسیدن ایام سوگواری اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالحسین (ع) امدادگران در دوازده نقطه از قبل مشخص شده بصورت اکیپ‌های اطفایی و امدادی از ساعت ۷صبح روز شنبه به صورت ثابت و گشت موتوری مستقر شده و در چهار مسیر پیاده روی میدان امام حسین (ع)، چهارراه غدیر، چهارراه شاهزاده قاسم و چهار راه پانزده خرداد همراه با عزاداران، ایمنی این مراسم را با تجهیزات کامل تا آخرین لحظه از مراسم روز اربعین برعهده خواهند داشت.

او افزود: همچنین اکیپ‌های مختلفی از آتش نشانان داوطلب جهت تأمین ایمنی عزاداران در این مراسم حضور دارند و همکاران ما خصوصاً در اطراف حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) حضور دارند و پنج اکیپ موتور سوار وظیفه تامین ایمنی مراسم را برعهده خواهند داشت.

قانع تصریح کرد: نیرو‌های داوطلب با در اختیار داشتن کوله‌های امدادی و کپسول‌های اطفا حریق در گروه‌های ۳ و ۲ نفره در محل‌های مشخص شده به گشت زنی پرداخته، و موارد ایمنی را بررسی و از بروز هرگونه حوادث احتمالی جلوگیری می‌کنند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی در پایان اظهار داشت: همکاران مادر قالب پنج اکیپ آتش نشانی تا این لحظه تأمین ایمنی مواکب حسینی در مرز شلمچه را بر عهده دارند و با حضور و سرعت عمل به موقع همکاران ما در یک مورد آتش سوزی در یکی از موکب‌های حسینی از گسترش حریق جلوگیری بعمل آمد.
انتهای پیام/م

تمهیدات ایمنی سازمان آتش نشانی شیراز در روز اربعبن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار