برنامه روز دوم مسابقات گرندپری بلغارستان اعلام شد؛

هوگوپوشان ایرانی رقبای خود را شناختند

سجاد مردانی و سعید رجبی ۲ نماینده کشورمان در وزن ۸۰+ کیلوگرم از فردا به مصاف حریفان خود می‌روند.

هوگوپوشان ایرانی رقبای خود را شناختندبه گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله سوم مسابقات گرندپری در سال ۲۰۱۹ از  امروز و با حضور ۳۲ تکواندوکار برتر جهان در هر ۴ وزن المپیکی مردان و زنان در صوفیه بلغارستان آغاز شد.

براساس برنامه اعلامی، فردا و در روز دوم مسابقات مبارزات اوزان ۸۰+ کیلوگرم مردان و ۶۷- و ۶۷+ کیلوگرم زنان انجام خواهد شد که در این روز سجاد مردانی و سعید رجبی در وزن ۸۰+کیلوگرم هوگوپوشان ایرانی هستند.

سعید رجبی نماینده وزن ۸۰+ کیلوگرم تکواندو کشورمان در اولین گام با  آندره برگرون تکواندوکار با سابقه کانادایی مبارزه می‌کند و در ادامه باید به مصاف کیو دون این از کره جنوبی قهرمان دور قبل مسابقات گرندپری ۲۰۱۹، نایب قهرمان گرنداسلم ۲۰۱۸، قهرمان آسیا ۲۰۱۸ و ... برود.


بیشتر بخوانید: احمدی در سودای تکرار پیروزی برابر آچاب/ هادی پور و وینسنته دوباره به هم رسیدند


سجاد مردانی دیگر نماینده سنگین وزن تکواندو ایران و در پایین جدول، در نخستین گام با گیل یانگ بیون از کره جنوبی دیدار می‌کند و سپس باید با برنده دیدار روسلان ژآپاروف قزاق و عمر الیزیدی فرانسوی مبارزه کند.

مبارزات مرحله مقدماتی از ساعت ۱۰ تا ۱۴ و رقابت‌های مرحله یک هشتم و یک چهارم از ساعت ۱۵ تا ۱۸ انجام خواهد شد؛ دیدار‌های مرحله نیمه نهایی و فینال نیز از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲:۳۰ پیگیری می‌شود.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبدالهی به عنوان مربی است.

این رقابت‌ها ۴G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون تکواندو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار