مکرون: در صورتی که پارلمان انگلیس موافقت کند، دیگر نیازی به تمدید تاریخ برکسیت نیست

امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه با بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس و آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان دیدار و گفتگو کرد.

مکرون: در صورتی که پارلمان انگلیس موافقت کند، دیگر نیازی به تمدید تاریخ برکسیت نیستبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه با بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس و آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار تاکید کرد: اگر نمایندگان پارلمان انگلیس با توافق جدید میان لندن و بروکسل درباره طرح برکسیت (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) مخالفت نکند، به نظر می‌رسد دیگر نیازی به تمدید تاریخ برکسیت نیست.

مکرون افزود: بزودی به همراه رهبران آلمان و انگلیس با رجب طیب اردوغان، نخست وزیر ترکیه دیدار و درباره تهاجم آنکارا به شمال سوریه رایزنی خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: مداخله نظامی ترکیه در سوریه حماقت است و در صورتی که تروریست های داعش دوباره قدرت بگیرند، آنکارا مسئول خواهد بود.

رئیس جمهور فرانسه گفتگو‌ها برای پیوستن مقدونیه شمالی به اتحادیه اروپا را اشتباه سیاسی خواند، اما  روند پیوستن آلبانی به این اتحادیه را متفاوت دانست. با این وجود، وی تاکید کرد: پیش از آنکه به فکر گسترش اتحادیه اروپا باشیم، باید در ساختار آن تغییراتی به وجود آوریم.

پیام/

برچسب ها: فرانسه ، ترکیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار