نایب رییس شورای اسلامی شهر چوار خبر داد؛

برپایی ۴ موکب و ایستگاه صلواتی در شهر چوار

نایب رییس شورای اسلامی شهر چوار از برپایی ۴ موکب و ایستگاه صلواتی در شهر چوار خبر داد.

برپایی ۴ موکب و ایستگاه صلواتی در شهر چوار

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،عباس خانمحمدی نایب رییس شورای اسلامی شهر چوار گفت : شهر چوار امسال نیز موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی را با همت هیئت‌های مذهبی، مردم، شهرداری و شورای اسلامی شهر و ادارات بخش چوار برپا کرده اند و هم اکنون به بهترین نحو ممکن، در حال خدمت رسانی به زائرین حسینی می‌باشند.

او ادامه داد:ایستگاه صلواتی اربعین حسینی در مسیر پلیس راه و در ورودی شهر چوار برپا شده است و با حمایت مردم، شهرداری و شورای شهر چوار و ادارات این بخش آماده خدمت رسانی به زائرین حسینی است.

خانمحمدی با اشاره به برپایی ۴ موکب و ایستگاه صلواتی در شهر چوار افزود: این موکب‌ها فعالیت خدمات رسانی به زائرین عزیز را تا بازگشت آن‌ها انجام خواهند داد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر چوار اضافه کرد: روزانه غذا (صبحانه، نهار و شام)، و میان وعده غذایی (شیر، چای، میوه و خرما) در موکب‌های شهر چوار توزیع می‌شود.

او در ادامه با اشاره به استقرار همه روزه نیرو‌های خدوم شهرداری چوار، آتشنشانی، دفتر امام جمعه و بخشداری، مسئولان ادارات بخش، مردم شریف بخش چوار و هیئات مذهبی، نیرو‌های هلال احمر و استقرار چادر‌های هلال احمر، اکیپ پزشکی و کادر مجرب خدمات درمانی در ایستگاه صلواتی، حضور همیشه سپاه و بسیج و نیرو‌های نظامی و انتظامی بخش چوار بیان کرد:شهر چوار ظرفیت روزانه ۵۰۰۰ هزار زائر را دارا می‌باشد که با توجه به تمهیدات اندیشیده شده در راستای خدمت رسانی به زوار، تمام توان خود را بکار خواهند گرفت.

انتهای پیام/غ

خدمت رسانی به زائرین در چوار

برچسب ها: محرم 98 ، اربعین 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.