فرماندار سابق اوهایو: رفتار ترامپ دیگر قابل تحمل نیست/ از استیضاح او حمایت می‌کنم

فرماندار سابق جمهوری‌خواه ایالت اوهایو ضمن انتقاد از مواضع و سیاست‌های دونالد ترامپ از استیضاح او حمایت کرد.

حمایت فرماندار جمهوری خواه از استیضاح ترامپبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا [هیل]، «جان کاسیچ» فرماندار سابق جمهوری‌خواه ایالت اوهایو روز گذشته اعلام کرد اگر یکی از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا بود، از استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا حمایت می‌کرد.

او در مصاحبه‌ای با سی ان ان گفت: نگاه کنید، من در تماس‌های رادیویی با مردم جنگیدم. آیا برای پیروزی یک حامی وجود دارد و آیا چنین رویه‌ای باعث افزایش سطح استقبال از استیضاح او می‌شود. باید با افسوس بسیار بگویم این [استیضاح ترامپ] چیزی نیست که می‌خواستم انجام شود. اما به عقیده من رفتار او قابل تحمل نیست.

فرماندار پیشین اوهایو که در سال ۲۰۱۶ بررای ریاست جمهوری نامزد شده بود اظهار داشت برای پیشبرد استیضاح ترامپ رای خواهد داد، ولی پیش از آن می‌خواهد همه مقالات و مدارک علیه ترامپ را با دقت بررسی کند و نظر دموکرات‌ها را پیش از رای گیری برای استیضاح ترامپ جویا شود.

وی در ادامه اظهاراتش به گفته‌های «میک مولوانی» رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید اشاره کرد. او معتقد است اظهارات مولوانی حاکی از آن است که دولت ترامپ با کمک مالی به دولت اوکراین موضوعات مربوط به انتخابات سال ۲۰۱۶ را به گونه‌ای رفع و رجوع کرده است که جایی برای استیضاح وی باقی نماند.

مولوانی روز پنجشنبه گفته بود کمک مالی به اوکراین با تمایل ترامپ صورت گرفت تا از این طریق تحقیقات درباره انتخابات ۲۰۱۶ و جمع آوری اطلاعات علیه نامزد‌های دموکرات را آغاز کند.

یادآور می‌شود کاسیچ یکی از جمهوری خواهان منتقد ترامپ است که در کتاب جدیدش به دروغ‌های ترامپ اشاره کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار