پیاده روی اربعینی سربازان آموزشی هشت استان کشور در کرمان

جوانان مرکز آموزشی شهید بهشتی کرمان از هشت استان کشور امروز مسیر ۱۴ کیلومتری را با زائرین اربعین حسینی در کربلا همقدم شدند.

پیاده روی اربعینی سربازان آموزشی هشت استان کشور در کرمانحسینی نیا مسئول برگزاری پیاده روی سپاه ثارالله استان کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: امروز همراه با زائرین اربعین حسینی در کربلا سربازان مرکز آموزشی شهید بهشتی کرمان متشکل از هشت استان کشور به نیت حضور در اربعین حسینی مسیر ۱۴ کیلومتری پادگان تا سپاه ثارلله استان را پیاده طی کردند.

حسنی نیا افزود: در این مراسم ۱۵۰ نفر ازسربازان که به دلیل گذراندن دوره سربازی موفق به حضور در اجتماع عظیم اربعین نشدند، حضورداشتند.

در پایان این مراسم سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارلله استان در جمع سربازان این مرکز گفت: اربعین حسینی یادآورمظلومیت دوباره سیدالشهدا و یارانش است و این مظلومیت بعد از قرن‌ها همچنان فریاد میشود.

سردارابوحمزه افزود: عبرت آموزی از حادثه کربلا سبب میشود که راه و مسیر را درست طی کنیم.

او بیان کرد: علت ماندگاری قیام امام حسین ع و یارانش این بود که در این مسئله اطاعت از، ولی و رهبری حرف اول را میزد و اکنون مسلمانان در اربعین حسینی پس از گذشت ۱۳۸۰ سال از کربلای سال ۶۱ هجری قمری شیعیان ولایتمداری و وفاداری ۷۲ تن از یاران امام حسین ع را فریاد میزنند.

سردار ابوحمزه افزود: ریشه عزت و سربلندی مسلمانان اکنون در دنیا اطاعت از رهبری و ولایت است.

فرمانده سپاه ثارلله کرمان گفت: نورانیت و حق طلبی امام حسین ع همچنان ادامه دارد و سال به سال بر تعداد زائرینش افزوده میشود.

سردار ابوحمزه تصریح کرد: اگر بخواهیم راه امام حسین ع را ادامه دهیم و پیرو حق طلبی وی و یارانش باشیم راهش این است که از درس‌های کربلا عبرت بگیریم و بر راه امام و، ولی خود مستدام و پابرجا باشیم.

او همچنین افزود: ریشه سربلندی و عزت فعلی مسلمانان در دنیا گوش به فرمان، ولی بودن است و اکنون هم با حضور در اربعین حسینی و اجتماعی که هر ساله جمعیتش افزون میشود این مسئله مستدام و پایدار مانده است.

او بیان داشت: مراسم اربعین حسینی هرساله با شکوه بهتر و پر صلابت‌تر برگزار میشود و یقینا این اجتماع عظیم و میلیونی جهانی، به زودی زمینه ساز تمدن بزرگ اسلامی خواهد شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
سعید
۱۵:۵۲ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
سلام فیلمی از این پیاده روی دارید؟؟؟
آخرین اخبار